Gå til innhold
Hundesonen.no

Æ, Ø & Å


Guest Kåre Lise
 Share

Recommended Posts

Hos meg skjer det når jeg bruker paden, må alltid trykke rediger for å fikse..

Edit:som nå!

Og hos meg hjelper det ikke og redigere. om det først er blitt slashing såå må jeg gå og fjerne alle de rare tegna samt bytte ute alle æøå med andre bokstaver for at det skal bli normalt .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på laptop med gammel windows-pakke.

Jeg har enda ikke opplevd at jeg selv skriver med rare tegn (i den grad jeg går tilbake og leser egne innlegg...), men jeg kan se det i noen innlegg, deretter er det normalt i noen innlegg, også kommer alle rare tegnene i noen innlegg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli lei av denne feilen nå, og at den liksom ikke blir rettet oppi...var greit i starten å gå inn å redigere hver gang, men nå over så lang tid begynner det egentlig å bli "slitsomt" og irriterendes egentlig.... Særlig når det er så mange som har den feilen fortsatt. :/

Har nyeste ios.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg skjer det ikke på pc men på htc mobil. Jeg må redigere alle innlegg for at de bokstavene skal fungere. Men da blir de ødelagt igjen hvis noen siterer meg...

Hvis ueg bruker tapatalk funker det fint, men hvis jeg skriver feil, kan jeg ikke redigere det, for da blir disse bokstavene helt fjerne igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...