Gå til innhold
Hundesonen.no

Sopp på poter?


Shlush
 Share

Recommended Posts

*trommevirvel* .... EDDIK! :sorcerer:

Vil ikke edikk være sterkt for huden? Og eventuelt svi i småsår? :angel: Og så trenger jeg oppskrift, hvor ofte og hvilke blanding og hvor lenge? :D

Jeg fikk fortalt at sopp på poter kan klø hos hunden, og nå virker det jo som om han klør litt på potene. Hvertfall 1-2 av de... :/ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke edikk være sterkt for huden? Og eventuelt svi i småsår? :angel: Og så trenger jeg oppskrift, hvor ofte og hvilke blanding og hvor lenge? :D

Jeg fikk fortalt at sopp på poter kan klø hos hunden, og nå virker det jo som om han klør litt på potene. Hvertfall 1-2 av de... :/ :)

Uhm.. Spør Tulip om du vil ha ordentlige svar :lol: Jeg bare vanner ut litt, også sprayer jeg på en gang eller to om dagen, også blir alt bra! Jeg er ikke så nøye på detaljene :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipposan funker mot mugg ihvertfall (og det er jo sopp så :P ), det er ikke sterkt heller, gjør huden myk og fin og hjelper også mot småsår. Samme gjelder kamillekrem :) Prisen ligger på 120-150kr (Hipposan = 500gr, Kamillekrem = 300ml).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøper jeg det? apoteket? :-)

Hipposan får du på Felleskjøpet og i forskjellige hestesportsbutikker, Kamillekrem får du kjøpt i forskjellige naturkostbutikker, og på apoteket (sikkert andre steder også), jeg har brukt blant annet denne når jeg har brukt det på hest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...