Gå til innhold
Hundesonen.no

O-navn


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Siden sonen er så rååå på navn så kan dere hjelpe meg med en liten liste.

Det skal være ett navn, ikke "lengre" navn slik jeg pleier ha :lol: Det er, selvsagt, til en AK og det er en tispe. Sort/brun er usikkert enda.

Mitt eget forslag er

O-ren ishii

O-Ren_Ishii.jpg

(og ja *mokken* jeg er Kill Bill fan :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg synes litt synd på dere, siden det beste O-navnet allerede er brukt opp. Ops.. Plis a, kall henne Olje. Så kan Gneis, Geo, Klima og Olje danne klubb.

Stakkars Jeanette! Jeg ville ha kallt henne for Asha siden Asha i ice-kullet ikke beholdt navnet sitt (og Asha er bare en kjempekul karakter..) men på en måte er Asha litt brukt opp og så måtte gub

OMG står jo for oh my god, enkelt og greit. Jeg tenkte på Oshikuru når jeg så tråden Flere som har sett den episoden av 2 1/2 men? Oh-oh-oh-oh-Oshikuru - the Demon saaaamurai

Det er et drit kult navn, og jeg angrer sterkt på at jeg har brukt opp Kill Bill som tema. Desverre endte det ikke så bra med O-Ren Ishii derfra da ...

:lol: DET er ikke så farlig.

O´boy da :P

Neeei ikke helt min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nai, men kjipt som oppdretter å ha avla frem noe drit da.

Men navnet, det er definitivt fengende og er ikke mange navn på O som er like kule.

Fra ditt eget kull?

Jeg tenkte at det ikke gikk så bra i filmen jeg nå, skalpert liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ditt eget kull?

Jeg tenkte at det ikke gikk så bra i filmen jeg nå, skalpert liksom :P

Eget kull ja. Men, hun ble ikke skalpert da, som navnsøstra i filmen ble :P

Nå klarer jeg ikke komme på noen andre kule navn på O, og fikk innmari lyst til å se filmene igjen.

Eller sa guttungen tidligere i dag at minstedyret her hjemme burde hett OMG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sonen er så rååå på navn så kan dere hjelpe meg med en liten liste.

Det skal være ett navn, ikke "lengre" navn slik jeg pleier ha :lol: Det er, selvsagt, til en AK og det er en tispe. Sort/brun er usikkert enda.

Mitt eget forslag er

O-ren ishii

O-Ren_Ishii.jpg

(og ja *mokken* jeg er Kill Bill fan :lol: )

Det begynner så smått å gli inn.... :lol:

Tror ikke jeg har noe fornuftig å bidra med,ir nok ikkke helt blir evnt ganske "kjipe" i din skala *fnis*

Ophelia

Orana - aborgin for måne.

Oberon - en del av fjellkjeden Blue Mountains i Australia.

Ossa - høyeste fjell på Tasmanina

Orcan

Oxley (creek) - South East Queensland, AU

On My Own

Oh La La

Ooompa Loompa - til og med jeg liker Charlie og sjokoladefabrikken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eget kull ja. Men, hun ble ikke skalpert da, som navnsøstra i filmen ble :P

Nå klarer jeg ikke komme på noen andre kule navn på O, og fikk innmari lyst til å se filmene igjen.

Eller sa guttungen tidligere i dag at minstedyret her hjemme burde hett OMG.

OMG var jo kult!

Men jeg skjønner at du ikke er så "glad" i navnet da :lol:

O Nooooo :P

OMG

Otippat

Osiris (hundestjernen)

Otippat var kult også.

Det begynner så smått å gli inn.... :lol:

Tror ikke jeg har noe fornuftig å bidra med,ir nok ikkke helt blir evnt ganske "kjipe" i din skala *fnis*

Ophelia

Orana - aborgin for måne.

Oberon - en del av fjellkjeden Blue Mountains i Australia.

Ossa - høyeste fjell på Tasmanina

Orcan

Oxley (creek) - South East Queensland, AU

On My Own

Oh La La

Ooompa Loompa - til og med jeg liker Charlie og sjokoladefabrikken :P

Jeg hater Charlie og sjokoladefabrikken, jeg får faktisk grønnsninger og lyst til å kaldkvele hele gjengen :lol:

Orcan var kul da.

Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville jo kalt ei tispe som skulle hete noe på O for Oda eller Olga *ler* Men, det er vel kanskje ikke helt din stil?

Hva med Odly? Det betyr kind & rich :)

Ofra - light brown coloured like the fawn, the baby deer, om hun skulle bli lys :P

Olava - from norse anuleifr 'descendant from his forefathers', ’having his forefather’s qualities’

Oldis - hoping for luck from the nornes, og det gjør dere vel? :D

Olisa - supreme spirit', 'a prayer

Omana - girl, woman' 'giving life, passende for en potensiell avlstispe, særlig den siste delen der ;)

Oni - afr (Nigeria) ‘longed for’ - og det er hun vel? :P

Ori - my light

Orva - worth gold

Othilde - like Otto from goth 'rich' or from old germ uodal ’the landed property of the forefathers', - also translated 'houswife' or 'heroine

Otta - female of Otto from goth 'rich' or from old germ uodal ’the landed property of the forefathers', also translated 'houswife' or 'heroine'

Ozlem - yearning, wishes, written özlem in turk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh :D Oiii :D

Ohhhh Oiiii.. den omvandrende orgasmen :lol:

Holder en knapp på Oren Ishii jeg altså.. veldig kult navn (Ups.. liker visst Kill Bill jeg også.. tror Jeanette hermer meg altså :aww: )

Oberon er egentlig en alvekonge og et guttenavn..

Orcen/Orc/Orca (sistnevnte kanskje ikke, er jo latin for spekkhogger..men kanskje det er passende allikevel) var også fint da.. (tenker på orcene i LOTR..)

Orva var også fint...

mange fine navn, men jeg klarer ikke å komme på et eneste forslag selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhhh Oiiii.. den omvandrende orgasmen :lol:

Holder en knapp på Oren Ishii jeg altså.. veldig kult navn (Ups.. liker visst Kill Bill jeg også.. tror Jeanette hermer meg altså :aww: )

Oberon er egentlig en alvekonge og et guttenavn..

Orcen/Orc/Orca (sistnevnte kanskje ikke, er jo latin for spekkhogger..men kanskje det er passende allikevel) var også fint da.. (tenker på orcene i LOTR..)

Orva var også fint...

mange fine navn, men jeg klarer ikke å komme på et eneste forslag selv..

Det fins både Ocra, Orka, Oker i forje generasjon med AK. Så de faller jeg ikke helt for egentlig.

Hva med Odly? Det betyr kind & rich :)

Det likte jeg.

Hva har vi så langt da Tonje?

O-ren ishii, Odly & Omg topper min liste. Virker som du heller litt mot det første også, men greit å ha ett alternativ 2 om oppdretter setter seg på bakbena?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oni- afr (Nigeria) ‘longed for’ - og det er hun vel? :P

Det synes jeg var fint, mtp på betydning, samt at det er kort og greit. O-ren Iishi er kult! Hva vil du bruke som daglignavn da... Treffer nok garantert ikke på "tusen" andre hunder som heter det samme i hvert fall :D

Ops - Saturns kone i romersk mytologi og en fruktbarhetsgudinne. Betyr "mye" på latin, er ikke det bra for en kelpie da...

Samt at den norske betydningen (ops!) jo er litt kul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins både Ocra, Orka, Oker i forje generasjon med AK. Så de faller jeg ikke helt for egentlig.

Det likte jeg.

Hva har vi så langt da Tonje?

O-ren ishii, Odly & Omg topper min liste. Virker som du heller litt mot det første også, men greit å ha ett alternativ 2 om oppdretter setter seg på bakbena?

O-ren Ishii (men kanskje presentere det som oren Ishii til oppdretter..vet ikke om hun forstår referansen) har jeg som en solid nr 1.

Odly som nr 2 (kjøper orca-betraktningene, kan ikke ha noe som er brukt før!). Når jeg assosierer på Odly så går jeg rett til "Oddly enough", "merkelig nok".. og det er såå passende for en liten kelpie også. Ser Odly betyr kind and rich, hvis det følger penger med bikkjeskinnet, så må jo det være bra :lol:

OMG er jeg ikke så positiv til, minner om en forkortelse vi har på jobben som jeg aldri klarer å huske hva betyr for jeg tenker bare "Oh My GOD! hver gang jeg ser forkortelsen. Så på møter er jeg alltid litt engstelig for at noen vil snakke om Oh My God, for da vil jeg dette veldig av lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...