Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2012


SiriEveline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er vel på sin plass å takke AnetteH (som jeg mistenker har hatt mye arbeid med å arrangere dette), Marie, Marianne og Nina for framifrå dømming og skriving og alle som deltok (eller ikke ) og bid

Her kommer de første bildene jeg har rukket til fra klasse 1

Er det en bra ting, eller? Låner forresten et bilde til face jeg, pippin. Hvem skal jeg skrive er fotografen? Edit: Dagens beste lineføring? Resten av bildene jeg tok, ligger HER

SIRI EVELINE OG CHILLI. Siri, tagger du Monica eller sier filmen er ute?

Det gjør jeg vettu :) Også må du ha stooor takk for filmene!

Utrolig lærerikt å se seg selv, ser mye jeg må trene på. Man skulle tro jeg gikk i militæret så stiv jeg er! Må nok trene masse på å slappe av ja!

Endret av Siri Eveline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg vettu :) Også må du ha stooor takk for filmene!

Utrolig lærerikt å se seg selv, ser mye jeg må trene på. Man skulle tro jeg gikk i militæret så stiv jeg er! Må nok trene masse på å slappe av ja!

Syns dere var flinke mtp hvor kort tid dere hadde på å "bli kjent". Jeg er nok veldig stiv selv når jeg går, fordi det er bare sånn jeg er når jeg går lydighet :P men morsomt å se film! Rare lille lykkepilla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere var flinke mtp hvor kort tid dere hadde på å "bli kjent". Jeg er nok veldig stiv selv når jeg går, fordi det er bare sånn jeg er når jeg går lydighet :P men morsomt å se film! Rare lille lykkepilla :)

Godt å vite at jeg ikke er alene om det. Bare å se på knyteneva mi :P

Men ja, til å ha trent et par dager er det egentlig ikke noe å klage over. Nå gjelder det bare å få trent egen hund minst like bra :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...