Gå til innhold
Hundesonen.no

Digital tegning - tid til en eller to


Mirai
 Share

Recommended Posts

Nå som valpemonsteret har blitt litt eldre er det enklere å vite hva jeg har tid til, eller ikke :D . Så da kan jeg ta på meg en tegning til.

Tegner alt fra veldig små ting til web og opp til A3 (som er det største jeg har gjort hittil).

Jeg må ha et referansebilde av dyret som skal tegnes, høy oppløsning er best. Vi sender først epost og blir enige om størrelse, bakgrunn, pris og leveringsfrist :) .

Jeg kan lage både veldig realistisk og litt løsere og mer tegne/maleriaktig alt ettersom hva du ønsker.

Send gjerne en PM om du har spørsmål eller skriv i tråden, evt. rett på epost om det er enklere ( voffen at gmail dot com ).

Sjekk ut galleriet på Facebooksiden min for flere bilder.

Eksempler:

181840_138845786179526_2407434_n.jpg

224042_159836787413759_4061616_n.jpg

399712_399281660135936_1950168179_n.jpg

188620_149351365128968_7664664_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på, den minste jeg har laget var A5 og da tok jeg 280,- mener jeg det var (er en stund siden). Den største jeg har laget og mest detaljer kom på 700,- .

Det avhenger også litt av f. eks om man ønsker helt enkel bakgrunn, om det er en eller flere hunder/dyr osv :) . Men "generell" pris på en A4 og A3 er alt mellom 400,- og til 700,- som sagt avhengig av hva som skal være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :lol: . Jeg kan jo ta progresjonsbilder av den neste jeg lager og forklare litt, kanskje :) .

Edit: Det meste er prøv/feil og erfaring, fremgangsmåten kan variere litt fra gang til gang. Bruker stort sett de samme børstene og sånt i Photoshop/Painter da, ikke noe fancy men de standard børstene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nydelige :D Jeg har lyst på, men blir vel å vente til etter jul, når julekaoset er over og økonomien er under kontroll - hvis du har tid, selvsagt. Det er noe helt spesielt når noen andre lager kunst av dine kjære :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker det samme til! Jeg gleder meg til den dagen jeg tør og har råd til å bestille en tegning av Mona og kan henge den på veggen og være kjempefornøyd med den :) !

Har tatt på meg en A3 nå så da er det maksimum tid til en til :) .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :lol: . Jeg kan jo ta progresjonsbilder av den neste jeg lager og forklare litt, kanskje :) .

Edit: Det meste er prøv/feil og erfaring, fremgangsmåten kan variere litt fra gang til gang. Bruker stort sett de samme børstene og sånt i Photoshop/Painter da, ikke noe fancy men de standard børstene.

Det stemmer jeg for!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...