Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens beste pelsball er til salgs


Arielle
 Share

Recommended Posts

Desverre har tiden kommet for at min lille herlige pelsball må fortsette livets reise som noen andres følgesvenn. Situasjonen min og min mormor har forandret seg drastisk og vi er begge enige om at det er det beste for hunden at han kommet til noen andre. Han er født og oppvokst hos oss, etter min egen tispe(som desverre aldri klarte seg gjennom fødselen) og etter en hannhund som jeg kjenner veldig godt. Han er av rasen tibbetansk spaniel og er sort og hvit. Han er 3 år gammel.

Er snill og grei hund som elsker kos og oppmerksomhet. Kan han ligge i armene dine og bli kost med så er han verdens lykkeligste. Han er veldig glad i turer og klarer fint å gå tur i skog og mark i mange timer til dager. Vi ønsker at han kommer til et hjem for kan tilby masse turer og som ser på han som en hund som krever tur og morsjon i steden for å tro at han er en "sofa hund". Han trives i buret og legger seg deg på kveldene. Er vandt med å være i bur på natten og når vi er borte men de siste 2 årene har han ikke vært mye alene på dagtid siden min mormor har vært hjemme stort sett utenom byturer og handling. Har ikke noen problemer med å være hjemme alene. Han er vandt med andre hunder men litt usikker de første minuttene, men da trekker han seg unna og finner ikke på noe tull. Er vandt men katt men ser det at han kan finne på å jage katter som ikke ser like ut som våres katt men dette er noe jeg er sikker på at går seg til hvis dere har katt.

Han er høyt elsket og er min lille pelsvenn. Han har bodd hos min mormor(er salgs fôr avtale) å vært hennes følgesvenn siden han ble født. Han har vært hos meg når hun har vært bortreist og ellers så har han vært med meg på lange turer flere ganger i uken sammen med mine hunder. Det er svært, svært viktig for oss begge to at han kommer til et godt hjem og vi vil bruke den tiden som trengs for å være sikker på at det rette hjemmet dukker opp. Vi ønsker at de som eventuelt skal ha han kommer på besøk for å hilse på både hunden og oss før både vi og dere tar en avgjørelse. Han må hentes her hos oss, eventuelt kan han gjerne leveres i Bergens området men da må vi ha fått hilse på dere først. Han selger med alt av utstyr.

Send meg gjerne en mail hvis du/dere lurer på noe, eller ring meg. Pga. sykdom er det ikke alltid jeg er i stand til å svare men da ringer jeg opp igjen.

mail: arielleheimvik@gmail.com

mob: 93884154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...