Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff/trening/grilling.


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

vi kan jo se om vi finner på noe i helga for det må bare bilen har litt vondt og stensprut og

Jeg vil Kan både denne helgen og neste, tror jeg! På søndag er det jo junior NM i LP og agility ved Brekke, hadde egentlig tenkt meg dit for å se på. Men prioriterer treff med dere, altså Vet ikke o

jeg kan også

Jeg kommer en tur imorgen, 13ish passer best for meg (da får man sovet ut litt).

Har du hund nå, eller kommer du hundeløs? Vurderer om jeg skal ta med Ulla eller ikke... 13 passer fint, ligger litt etter med gelelaging her, det tar tid å koke og sile 10 kg epler...

Jeg kan ikke :( Sophia er veldig dårlig, og Lars har allerede en avtale så han kan ikke ta henne :/

Ånei! God bedring til vesla! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det på den måten må jeg jo nesten^_^ Søte Siri! Du skal forresten få lov til å tafse og løpe litt med fellesflekkevalpen vår i morgen, om du vil :-)

Det hadde jo vært genialt! :) Og tror det er godt vi sa 13.00, jeg kommer ikke til å få sove enda :P (sånt skjer når man sovner kl 22.00 og står opp i elleve tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært genialt! :) Og tror det er godt vi sa 13.00, jeg kommer ikke til å få sove enda :P (sånt skjer når man sovner kl 22.00 og står opp i elleve tiden).

Jeg la meg halv 8 i dag tidlig, og sov til 14.30 :lol: nei til teite arbeidstider!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...