Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker å kjøpe tøybur til stor hund


Recommended Posts

Kunne tenkt meg nytt bur til bilen også (passat stasjonsvogn), gjerne dobbeltbur, og ikke sammenleggbart.

Altså: Ett tøybur i stor størrelse og ett bur til å ha i bil, ikke av tøy og ikke samenleggbart, og gjerne dobbelt.

Endret av Justisia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kovu vil gjerne selge tøyburet sitt. :)

Han har ett sånt, som han overhodet ikke har behov for å være i: http://www.petworld....-70xx75x95.html

(Forsøkt) brukt 2 ganger elns...

Er det bare Kovu som vil selge, eller er mamma'n enig? ;)

Jeg kommer til å selge mitt vari kennel ultra large bur etter hvert (men det er altså ikke dobbeltbur). Det går inn i Volvo V70 uten å slå ned seter, så da bør det passe i Passat også. Størrelse: Lengde 91 cm Bredde 64 cm Høyde 69 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare Kovu som vil selge, eller er mamma'n enig? ;)

Jeg kommer til å selge mitt vari kennel ultra large bur etter hvert (men det er altså ikke dobbeltbur). Det går inn i Volvo V70 uten å slå ned seter, så da bør det passe i Passat også. Størrelse: Lengde 91 cm Bredde 64 cm Høyde 69 cm

Mamma'n har innsett realitetene... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg nytt bur til bilen også (passat stasjonsvogn), gjerne dobbeltbur, og ikke sammenleggbart.

Altså: Ett tøybur i stor størrelse og ett bur til å ha i bil, ikke av tøy og ikke samenleggbart, og gjerne dobbelt.

Det ble en nyere Forester på oss, og ikke en Touran, så om du vil ha tilbake bilburet, kan du få det gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en nyere Forester på oss, og ikke en Touran, så om du vil ha tilbake bilburet, kan du få det gratis.

Det hadde jo vært kjekt.

Det var jo ikke meningen at jeg skulle ha stor hund igjen ...

Men er ikke så ofte jeg er i Drøbak lenger da.

Jeg har et tøybur jeg neppe har bruk for lenger, det er ganske stort. På Dogs4All lå det to belgere og en fjortis i det, liksom :P

Da er det i alle fall stort nok, er plass til en stor og en liten da, kanskje to små og en stor og.

Hvor bor det og hva skal du ha for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat litt mindre enn jeg skulle ønske, og jeg må trene mye crate games før jeg tør å legge guttungen i et tøybur mens jeg trener med vesla, men hvis du fortsatt ikke har solgt det om en stund kan vi jo snakkes..?

Det handler ikke om å like å være i buret, det handler om å like å ligge stille der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om å like å være i buret, det handler om å like å ligge stille der. :P

For vår del handler det nok om å få en oppgave og selvkontroll nok til å kunne gjennomføre den - selv om jeg er og gjør andre kule ting med den andre hunden i noen minutter... Har oppdaget at jeg har en liten vei å gå der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært kjekt.

Det var jo ikke meningen at jeg skulle ha stor hund igjen ...

Men er ikke så ofte jeg er i Drøbak lenger da.

Det står her inntil videre, så du får bare si i fra hvis du vil ha det. Vi kan fint ha det til du kommer til Drøbak hvis du ønsker det, men kommer til å kvitte oss med det dersom du ikke skal ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert.

Skal hre med xn om han har mulighet til å dra innom og hente det siden han skal hente guttungen i morgen lell, om dere er hjemme i morgen ettermiddag/kveld da, eller lørdag ettermiddag/kveld, når han skal levere poden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert.

Skal hre med xn om han har mulighet til å dra innom og hente det siden han skal hente guttungen i morgen lell, om dere er hjemme i morgen ettermiddag/kveld da, eller lørdag ettermiddag/kveld, når han skal levere poden igjen.

Sender deg en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det i alle fall stort nok, er plass til en stor og en liten da, kanskje to små og en stor og.

Hvor bor det og hva skal du ha for det?

Det bor på Kløfta, og jeg er litt usikker på hvor mye jeg skal ha for det *ler* Det er brukt 3 eller 4 ganger tror jeg, så høres 500 kr ut som en grei pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager jeg ikke har svart før 2ne.

Høres ut som grei pris det, saken er bare at jeg så sjelden er på de trakter. Neste gang jeg vet jeg skal ditover er til NKK Hamar, da på søndagen.

Eventuellt vurderes også Leto 6 eller 7 Oktober, og da kjører jeg jo også forbi.

For, jeg trenger fortsatt bur da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...