Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger dyr og mennesker å fotografere


Linda=D
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Selvom samboer sikkert ikke er like enige, så kunne jeg godt tenkt meg kjærestebilder, men holder til i Bærum da, så må jo være i tilfelle du er i området. Har en eplehage som sikkert kan være fin ba

Meg og monstergutten stiller gjerne opp. Ehm jeg hadde hatt godt av å fått kurert fotoskrekken min og muligens fått et fint bilde av meg selv

Så bra. Trenger å øve meg på å ta kjærestebilder. Bearbeid kjæresten din litt du så tar jeg kontakt etterhvert. Høres bra ut med eplehagen som location:-)

Ååå, jeg skulle gjerne hatt noen bilder av godgutten min nå som han begynner og dra på årene, gjerne sammen med meg også! Også har de 3 andre vovvene sikkert lyst oog kan sikkert få tving med kjæresten :P Har mulighet til å ta en tur til Nøtterøy også dersom det gjør ting enklere ;) Har tid sånn ca når det skulle være ønskelig de neste årene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrene mine, katt, hunder(wheaten og mops) stiller opp, jeg kan også bidra med et mer eksotisk dyr, send meg pm om det er aktuelt :)

Vi bor utenfor Oslo, i Lillestrøm, kan komme oss til Oslo :)

Og jeg kan kaaanskje stille opp med meg selv hvis det er nødvendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært supert:-D er dere venninene i Lillehammer gjennom året for da tar jeg kontakt når jeg har sett meg ut en periode hvor jeg reiser hit:-) Tar også kontakt ang hund:-)

Jupp, starter på skoleåret i slutten av august og er der til begynnelsen av juni (minus juleferien) - bare si i fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

WOOW har ikke fått med meg alle dere som har skrevet siden jeg skrev sist. :w00t:

Skal skrive ned hva dere kan stille opp med og hvor så tar jeg kontakt utover året

tusen tusen takk til alle dere som stiller opp selv og med dyr. Nå har jeg muligheten til å bl ien enda bedre fotograf:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har whippse og saluki du gjerne må fotografere. Familien vår har bestilt "familiebilde" av meg, samboer og hunder til jul i år, så hadde vært skikkelig gøy om du ville prøve deg på gruppefotografering. :)

Da bestiller vi bildet som gave til hans foreldre, mine foreldre, alt av besteforeldre osv osv :sweat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid selv, men har en venninne som er 5mnd på vei som kanskje er interessert:) hun har også hund, kjæreste og bor i Horten:) Har ei venninne som nettopp har fått bebis, og ei venninne som har termin om 20 dager. Send meg Mail på ma.thoresen@gmail.com om du vil at jeg skal høre om de er interessert:) Hun ene bor i Horten, hun andre i Østfold.

Selv har jeg to hunder (korhåra) og en kjæreste som ikke har noe annet valg enn å bli med hvis jeg sier det;)

Kan fikse flere hunder (flokk med staffer/ gammel vemodig (forbanna nydelig) brun labrador/ Whippet hvis du vil:)

Har også en tre-fire hester (en nydelig billedvakker rød hoppe m hvitt bles med masse utrykk) hvis det er interessant:) Stallen ligger i Horten og det er store fine beiter og ridebane hestene kan showe på:) Deessurbilder og sprangbilder kan også fikses:)

Som sagt, send Mail hvis det er interessant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zara stiller også opp om du tilfeldigvis er i Sandnes/Stavanger en gang :)

Håper vi får se litt resultater fra fotoshootene etterhvert! :)

flott:-D

Bestevennina mi bor på Jæren så planlegger en tur dit i løpet av året:-D

Om du er her i området kan også jeg stille opp, eller bikkja. Muligens 2 bikkjer, kan låne med meg den andre jeg bor med også ser du :P

Skulle strengt tatt helst hatt litt bilder av meg selv også, men jeg trives virkelig ikke foran kamera. Liker meg best bak kameraet mitt egentlig xD Kjærestebilder kan muligens også bli en mulighet om min andre halvdel har lyst å bli med :P

Om du vil kan det også ordnes Paintball match med en liten gjeng om du vil ta litt slike actionbilder også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk alle sammen:-D

Mange her som har facebook? jeg kan ordne en gruppe for dere som vil være modeller og har dyr til disposisjon så er det lettere å få kontakt begge veier. Hva tenker dere om det?

Gruppen heter Modeller for Linda 2012-2013

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Skoleåret er i gang og det har vært mye å henge fingrene i. Jeg hadde ett oppdrag nå på lørdag, men det ble utsatt så om noen kan på kort varsel tar jeg gjerne hundebilder nå på lørdag. Studio på Idefagskolen, Nøtterøy:-)

Det er selvfølgelig samme dag som NKK Hamar, hvis ikke skulle jeg gjerne dukket opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoleåret er i gang og det har vært mye å henge fingrene i. Jeg hadde ett oppdrag nå på lørdag, men det ble utsatt så om noen kan på kort varsel tar jeg gjerne hundebilder nå på lørdag. Studio på Idefagskolen, Nøtterøy:-)

MÅ det være i studio? Jeg har 7 schæfervalper (+to voksene) som stiller til disp, men jeg har ikke lov å kjøre bil så himla langt. Du har ikke mulighet til å kjøre inn til Oslo da? Kan kjøre litt og finne en skog eller en plen eller noe, men ikke noe særlig ut av Oslo og ut på motorveier. Håper du kan, og om det skulle stå på penger kan jeg godt betale kjøregodtgjørelse :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk alle sammen:-D

Mange her som har facebook? jeg kan ordne en gruppe for dere som vil være modeller og har dyr til disposisjon så er det lettere å få kontakt begge veier. Hva tenker dere om det?

Gruppen heter Modeller for Linda 2012-2013

Kommer du til å legge ut bilder der? Jeg vil se :) Og jeg vil gjerne melde meg inn i gruppa, vi tar kanskje en tur sørover uansett og da har du fri disposisjon av mine to også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...