Gå til innhold
Hundesonen.no

Nikkelallergi hos hund?


IdaC
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Går sikkert ann som mye annet. Lurte på det på hunden jeg hadde før, hun sleit nemlig ut pelsen rundt halsen. Men hun sto ute i band og det var hennes aktivitet da hun sto ute i band som gjorde at pelsen ble slitt. For da hun ble eldre så roet hun ned aktiviteten og da kom det pels på plass selv om vi brukte samme halsband.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Men hva med halsband og ringen der ig id tagsen? De fleste halsband har metallring som kommer i kontakt med hud på en måte. Men det kunne være en svak grad. Eller en kombinasjon med at sjegget ble vått og at hu reagerte på det eller at skåla ikke var helt rein. Mange gjetninger så lange jeg ikke har sett hund og skål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med halsband og ringen der ig id tagsen? De fleste halsband har metallring som kommer i kontakt med hud på en måte. Men det kunne være en svak grad. Eller en kombinasjon med at sjegget ble vått og at hu reagerte på det eller at skåla ikke var helt rein. Mange gjetninger så lange jeg ikke har sett hund og skål

Om det er meg spørsmålet er til så vet jeg ikke, ikke min hund, vet bare det med skålene :P

Edit: Hunden var diagnostisert med nikkelallergi altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...