Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen - Belgisk Fårehund


Silky
 Share

Recommended Posts

Monty, Mitral (Mitralklaff i hjertet), Melvin, Murdock, Mr (= mister), Melsom, Mentor, Marvick, Moby, Miamor (mi amor, min kjærlighet) Max, Maximus, Memphis, Myton, Macho, Mexico, Matrix..

Hmmm, skulle nesten hatt konkurranse om hvem som ble raskest husren ja , hehe;-D Hvor i landet befinner du deg egentlig? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monty, Mitral (Mitralklaff i hjertet), Melvin, Murdock, Mr (= mister), Melsom, Mentor, Marvick, Moby, Miamor (mi amor, min kjærlighet) Max, Maximus, Memphis, Myton, Macho, Mexico, Matrix..

Hmmm, skulle nesten hatt konkurranse om hvem som ble raskest husren ja , hehe;-D Hvor i landet befinner du deg egentlig? :-)

Befinner meg i Nederland faktisk. Min kjære og jeg har nå bestemt at valpen skal hete "Bishop", noe jeg egentlig syns var litt rart i starten, men så ble jeg litt gla i navnet etterhvert. Og så er han litt sånn "lordship" type. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

I dag lekte Merlin skikkelig bra med en liten Chihuahua. Han har vært litt usikker på alt og alle en stund, men nå har han endelig skjønt at de andre bare vil leke. Han startet å leke veldig bra, og da det ble litt for røft sa jeg bare ifra og da la han seg ned og lot Chihuahuaen klatre på trynet hans. Så stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tenkte jeg skulle oppdatere med litt bilder i dag. Vært så travelt i det siste, så Merlin har rukket å bli ganske mye større. Bildene er fra første dagen på stranda.

09Vof.jpg?1

Ut i vannet! Ville ikke svømme, men henta pinner fra grunna.

tT7bT.jpg?1

Jepp, han er så kjapp som han ser ut!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...