Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening i løpet av denne uka eller neste?


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Geo og jeg skal stille på valpeshow lørdag om mindre enn to uker, og vi kunne hatt godt av litt ringtrening tror jeg - alt fra å sjekke baller og tenner, til å løpe sammen med andre hunder, og til å få litt innspill på hvordan jeg kan vise ham best (synd om min klønete handling skal ødelegge inntrykket av den fine valpen min).

Jeg er opptatt torsdag kveld denne uka, men ellers har jeg ingen store planer framover. Men pga litt bil-logistikk og slike ting, hadde det vært greit om jeg visste hvilken dag det blir i alle fall et par dager i forveien. Noen som vil være med? Og forslag til sted? Gjerne på "riktig" side av byen (dvs nord-øst, siden jeg kommer kjørende fra Stjørdal).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geo og jeg skal stille på valpeshow lørdag om mindre enn to uker, og vi kunne hatt godt av litt ringtrening tror jeg - alt fra å sjekke baller og tenner, til å løpe sammen med andre hunder, og til å få litt innspill på hvordan jeg kan vise ham best (synd om min klønete handling skal ødelegge inntrykket av den fine valpen min).

Jeg er opptatt torsdag kveld denne uka, men ellers har jeg ingen store planer framover. Men pga litt bil-logistikk og slike ting, hadde det vært greit om jeg visste hvilken dag det blir i alle fall et par dager i forveien. Noen som vil være med? Og forslag til sted? Gjerne på "riktig" side av byen (dvs nord-øst, siden jeg kommer kjørende fra Stjørdal).

Hei!

Jeg er interessert i å bli med på u-trening. Har fri slik at de fleste dagene er ok for meg. Nå har det seg slik at jeg og har minimalt med erfaring. Burde kaskje få med noen flere m erfaring.

mvh

jvc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo veldig bra ut, det! Men ikke flytt tid for min del, for det er uansett litt usikkert. Har besøk av mannebeinets niese for å finne brudepikekjole til henne; kan fort ta mer tid enn planlagt å finne anstendig kjole til en fjortis som helst vil være så digg og daaailig som mulig :lol: Men om dere fortsatt holder på når hun har dratt så er jeg gjerne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...