Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår aller første EFIT!


LinL
 Share

Recommended Posts

Tjohoo, vår første efit :P Sorry for kjedelige bilder da, men vi har hatt en gøyal dag på Leangen :D Resten er bare kjedelig egentlig. Sånn er det uten sommerjobb, laaange dager..

ca 08.00 Aro synes det er aaaalt for tidlig..

IMG_0079.jpg

ca 09.00 Vi kjører til NKK Trondheim

IMG_0081.jpg

ca 10.00 Vi ser på Lydlghet klasse Elite. Aro følger med, plukker opp et tips eller to :P Jeg beundrer vakker golden i ringen :)

IMG_0082.jpg

ca 11.00 Vi ser fortsatt på LP. Aro er ikke interessert lengre, mye mer interessant å se på flotte tisper som tisser, Aro memorerer hvor de tisset, for å sjekke ut etterpå…

IMG_0083.jpg

ca 12.00 Vi møter Kaja og Aqua :) Dumme meg, glemte å ta bilde, men Aro forelsket seg iallefall i kua ! slenger inn et bilde av LP ringen istedet

IMG_0085.jpg

ca 13.00 Vi ser på Kaja og Rio i ringen. Flotte var de :)

IMG_0086.jpg

litt før 14.00 Aro er flink gutt som brukte ørene i dag. Hørte etter gjorde han, flinken min det :) Vi multitasker- ser på 3 ringer samtidig, Basenji, korth. collie og Kelpie.

IMG_0087.jpg

ca 15.00 Vi har kommet hjem, vært hjemme i ca en halvtime. Aro sover mens jeg ser på Community.

IMG_0091.jpg

ca 16.00 Aro har våknet til, det er tydeligvis krise, han må på do, fortfort! Heldige er vi som har en liten "privat" skog bak her. Går en sti fra huset vårt, ut i skogen. Er ingen som går der, for ingen vet at den finnes, dessuten må de gjennom hagen vår for å komme seg til den :D

IMG_0106.jpg

ca 17.00 Mer community. Jeg er trøtt og sliten, Aro sover mere

IMG_0093.jpg

ca 18.00 Aro vil sove litt mer, og er tydelig uenig i at vi skal gå ut en tur..

IMG_0112.jpg

ca 19.00 Nå lager vi (mamma) middag, Aro følger med at alt går som det skal.. Før han og Felix tusser litt i hagen :)

IMG_0114.jpg

IMG_0100.jpg

ca 20.00 Vi har spist middag, tok ikke bilde, men slenger like gjerne inn et bilde av huset og litt av hagen, og dammen da :)

IMG_0110.jpg

ca 21.00 Vi er hjemme fra kveldstur, Maja var den heldige som fikk være med i dag :)

IMG_0115.jpg

Nå har dyret lagt seg igjen, jeg skal se "Emma" på FEM. Håper dere andre har hatt en fin dag :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder av en Aro som har blitt så voksen siden sist. Artig at dere også har en whippse-Felix forresten :)

Han begynner å bli kar han også vetdu ;) whippse felix er en artig kar tenk, er faktisk litt irritert over at han ikker er MIN! Bor så uendelig mye i den rare mixen.

Fin han Aro! Og så koselig dam dere har! Det vil jeg også ha når jeg får hus! :D

Så utrolig koselig hus! Den dammen var bare prikken over i! :)

Jeg også liker dammen :D Fine svære fisker har vi oppi også :o Bikkjene liker den også, evig full og frisk vannskål sier dem!

Så ut som en fin dag:) heldige vi som fikk være med :D

Veldig hyggelig å treffe seg selvom jeg kanskje virket litt borte, jeg blir det på utstilling:p

Det vaar fin dag, og jeg er forelsket i Rio, makan til kjekk fyr! :heart:

Var hyggelig å hilse på deg også, og du virket ikke borte :) Aro vil gjerne date kua forresten, men det hørtes kanskje på klagesangen når hun fikk gå å legge seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...