Gå til innhold
Hundesonen.no

Nesbyen 4-5. august


Bikipile
 Share

Recommended Posts

Ooo, vi skal jo ikke til Finland likevel, så da kan jeg jo stille her! (Med den fullstendig nedrøyta laksen min...). Kan jeg sove over hos noen jeg kjenner kanskje...? :innocent: *Host host*

Er det ikke noe som heter: der det er hjerterom er det husrom tru :lol: Søster'n skal også sove her, og tror ikke kjelleren er helt klar for overnattingsbesøk (egen leilighet der), men vi har stor sofa, og en av dere kan jo få æren av å sove på rommet til Steinar :lol:

Bare å si ifra, så finner vi en løsning veitu :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe som heter: der det er hjerterom er det husrom tru :lol: Søster'n skal også sove her, og tror ikke kjelleren er helt klar for overnattingsbesøk (egen leilighet der), men vi har stor sofa, og en av dere kan jo få æren av å sove på rommet til Steinar :lol:

Bare å si ifra, så finner vi en løsning veitu :D

Imouto og jeg vil helst sove på rommet til Steinar. :wub:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal vedde på at idet Imouto kryper oppi senga hans og ser han dypt inn i øynene før hun dytter til han for å få kos, så kommer han til å synes at hun er litt søt, hun også. :heart:

Du, han liker Imouto da - han har bare lært at hunder med rare lyder bør man holde seg litt unna :lol: Og dere får helt sikkert lov til å dele Lynet McQueen-senga med han :D Håper du tar med ørepropper, for han kommer nok til å "fortelga" en god dose med gode historier (ja, du hørte jo noen av dem på Hunderfossen kanskje :P ).

Gidder ikke google, hvor er nesbyen?

:o Veit du ikke det :o Byfolk altså :no:

Neida, bare tuller :P:lol:

Det er i Hallingdal (bruker 1,5 t fra Hønefoss, usikker hvor lang tid man bruker hvis man kjører om Drammen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg meldte på et stk Freke ca. 20 min før forlenget frist gikk ut, så da kommer jeg og 1 utstilt + 3 "tilskuer" hunder.

Satser på å finne en fin sti å gå på etter utstillingen på lørdag for å få luftet gjengen. Å håper på overskyet ikke alt for varmt vær!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...