Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Outfit.


Strøssel
 Share

Recommended Posts

tenkte vi kunne ha en dagens outfit her på sonen! kanskje antrekket ditt blir til inspirasjon for andre soniser? kanskje du finner noen forslag?

jeg kan jo starte jeg da :)

dagens outfit er slækk, og er typisk strøssel's søndag's outfit!

jeg hadde ikke mulighet til og ta bilder men :

hvit topp fra H&M 49,-

http://www.hm.com/no/product/93277?article=93277-J

over denne hadde jeg en oransje og grå topp fra H&M 99,- som jeg ikke fant bilder av.

jeg hadde også på meg en grå trenings-capribukse fra H&M til 149,-

http://www.hm.com/no/product/96236?article=96236-B#shopOrigin=SA

dette var alt :)

vis meg ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans, topp med blå blomster på og flette i håret.

Jeg bruker skjeldent joggebukser og t- skjorte ettersom en slik klesstil får meg til å føle meg trøtt og uopplagt.

Har ikke børsta håret mitt eller sminka meg i dag, da, så det er min form for "slækkis" xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Sort tights, fuksia genser, lyst, blomstret sommerskjerf og sort skinnarmbånd var det jeg hadde i familieselskap tidligere i dag.

Nå har jeg på meg hettegenser og joggebukse. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag.. Regntøy, joggebukse og collegegenser. Lenge leve hyttetur i helgen :D

Til vanlig er jeg ganske jålete av meg, så vil kanske ikke bruke det samme i morgen :P eller jo! I morgen blir det en sexy buddy-t-skjorte og jeans på jobb. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

521309_10151853019330161_127255711_n.jpg

Digger tightsen :D

Vet ikke om jeg skal legge ut bilde av meg selv, det er nesten litt upassende. Men jeg elsker å gå slik! Nei, jeg fant ikke ut hvordan jeg kunne ta et bra bilde av det uten at jeg skulle se ut som en lettkledd hore eller noe slikt :P

Jeg går ihvertfall med en knall rosa singlet, og en svart playboy minishorts :lol: Er det rart jeg ikke tok bilde av det eller? Godt jeg bare skal være inne resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ligger på sofaen med dagens antrekk. Buddy-genser. Hoho. Lenge leve jobbklær. Sliten.no OG pose.no. It's nice :P

7d389fec.jpg

Nei. Seriøst, har glemt tråden litt. Nå har jeg ferie, kanskje jeg kan ha på vanlige klær en stund fremover :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på sofaen med dagens antrekk. Buddy-genser. Hoho. Lenge leve jobbklær. Sliten.no OG pose.no. It's nice :P

7d389fec.jpg

Nei. Seriøst, har glemt tråden litt. Nå har jeg ferie, kanskje jeg kan ha på vanlige klær en stund fremover :P

du skal være glad i slipper t-skjorte i buddylogo fargen du :) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...