Gå til innhold
Hundesonen.no

Dette er meg!:) valp på vei!


Id-ma
 Share

Recommended Posts

Gratulerer med valp =)

På denne tiden i fjor fikk jeg og samboeren min vår første (og foreløpig eneste) valp, også en liten dachsvalp. Du har en herlig, og av og til litt frustrerende, tid i møte. Jeg misunner deg. Skulle gjerne opplevd sommeren i fjor om igjen, da den skjønne gutten vår kun var et lite nurk. Nyt det, og husk å ta masse bilder, for de forandrer seg så raskt.

Imponerende at du har navnet klart allerede. Vi brukte en uke etter at vi hadde fått valpen i hus på å finne navn. Nå kan du bruke den uken på å lære henne navnet sitt og ellers bare kose og bli kjent. Det tar nok ikke lang tid før du er den viktigste i verden for henne, og det er så fint =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Velkommen hit :)

Tusen takk skal du ha!:)

Velkommen! :)

Beste rasen du skal ha! :D:P

Hvilket oppdrett skal du ha fra? Og har du bilde av lille jenta di? :innocent:

Ja satser på det:D ser du også har??

Han er fra sævaland, rogaland. heter Glenn Helge:))

Ja jeg skal legge til ett bilde her hvis jeg får til skal vi see.... 553653_10151000600460149_1300161589_n.jpg

Her har du Vesla, dårlig bilde ( siste bildet jeg fikk :)) ) men skal få flere nye her i denne uka:)) gleder meg masse!

Hei og velkommen! Sommeren er en fin tid å ha valp på. :)

ja det er den beste tiden det!:) masse tid har jeg framover med Vesla når ho endelig kommer!:D

Gratulerer med valp =)

På denne tiden i fjor fikk jeg og samboeren min vår første (og foreløpig eneste) valp, også en liten dachsvalp. Du har en herlig, og av og til litt frustrerende, tid i møte. Jeg misunner deg. Skulle gjerne opplevd sommeren i fjor om igjen, da den skjønne gutten vår kun var et lite nurk. Nyt det, og husk å ta masse bilder, for de forandrer seg så raskt.

Imponerende at du har navnet klart allerede. Vi brukte en uke etter at vi hadde fått valpen i hus på å finne navn. Nå kan du bruke den uken på å lære henne navnet sitt og ellers bare kose og bli kjent. Det tar nok ikke lang tid før du er den viktigste i verden for henne, og det er så fint =)

Tusen takk!:) Ja jeg vet valpetiden kan være litt slitsom men også masse kos! husker den forrige hunden min enda, med en gang jeg fikk han! Så var han så hærlig, etterhvert var jeg litt sånn... VOKS OPP DAAA! Men han var utrolig krevende da!:))

Når han ble voksen forsto jeg virkelig ikke hvordan jeg kunne si det! hehe:) Ja jeg har foto som en av lidenskapene mine jeg, her er både stativ og alt av fotoutstyr 2 fotoskrivere masse scrappeting og to speilreflekskamera så minnene skal nok bevares!:)

Ja jeg slet litt med navn.. Sto mellom Kiara og Nala... Også satt jeg for meg selv og ropte navnene.. fant ut at Nala var mer ensformig.. ( altså tonene blir det samme hver gang ) :) så da ble det Nala! Jeg er egentlig ganske lettvind på Navn.. Visste navnet på min forrige hund omtrent før jeg bestemte meg for han, han hette Lemmy :) ( vokalisten i Motorhead, ett av mine favorittband`. nå kan jeg ikke tenke meg bedre navn på han!)

Ja jeg gleder meg så utrolig masse at jeg teller dager og timer, 24 dager til ho er her.. altså 3 uker og 3 dager! :) Valper er fantastisk.. dyr generelt!

takk for mange koselige svar her, føler meg virkelig velkommen!:) håper ikke svaret mitt ble veldig rotete.. må kanskje begynne å sjekke oftere om jeg har fått svar ( trodde jeg skulle få mail!) Men håper dere fikk med dere svarene! Ny her som dere vet;PP

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...