Gå til innhold
Hundesonen.no

Runderingstrening Mandag 04.06.12


Gjest
 Share

Recommended Posts

God bedring, Anette! Håper du kommer deg fort :)

Jeg aner ikke hvor vi skal være, men til Maridalen er det vel ganske greit å komme seg til kollektivt. 51-bussen går inn i dalen. Den går fra Nydalen, og man kan bytte fra både 22/25 og 54 bussen ved skibakken (stoppet der heter visst noe annet nå, husker ikke helt hva!) eller brekkekrysset. Hvis kjæresten min blir med kan vi plukke opp en eller to personer på veien :) vi bor på Kjelsås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnetteH: T har rett til å tviholde deg hjemme nå altså, etter det du har vært igjennom! Hehehe! :P

Jeg fikk akkurat melding om at jeg kanskje må jobbe imorgen kveld.. Jeg håååååper ikke det for jeg har gleda meg til dette..! :( Krysser fingrene...

Hvis ikke vil vi være med neste gang! Er veldig gira på å lære om rundering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det? :P

http://goo.gl/maps/zTLP på A.

går nok ikke buss der.

Veibeskrivelse:

Kjør Maridalsveien nordover til veikrysset ved Hammern. Her tar du nye Maridalsvei til høyre. Første veikryss er ved Maridalen kapell hvor du tar av Greveveien til høyre. Følg veien langsmed vannet - over en bro - og videre oppoverbakke nordover.

Du kommer til en parkeringsplass på venstre side kalt steinbordet. Her parkerer vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Jeg innså brått at jeg faktisk har eksamen på torsdag, og tenkte det kanskje var greit å få lest litt til den.. :icon_redface: Men jeg blir veldig gjerne med en annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det greit om en jeg kjenner blir med? Hvis vi kommer :) hun syntes det hørtes veldig interessant ut!

Det går fint :)

Ok :) Sier ifra så fort jeg hører noe imorratidlig jeg :)

Supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke noe at du ikke har gjort det før altså Martine, supert at du ville! Men da jeg planla så var det meningen å droppe stallen, men nå ble jeg nødt å dra dit likevel. Finner gjerne en annen dag og håper dere blir med da istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...