Gå til innhold
Hundesonen.no

Mislykkede oppstillingsbilder


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

Det sto at den gamle tråden var arkivert, og ikke gikk an å svare i, så da lager jeg en ny. Men hvis det er ønskelig så kan kanskje en moderator åpne den gamle og smelte sammen trådene.

http://hundesonen.no...er/page__st__20

edit; nå virker jo ikke denne linken lenger? Og jeg kalte jo denne tråden for del 2. Håw mystisk!

Jeg tror jeg tok mitt livs mest mislykkede oppstillingsbilder i dag. De er så mislykkede at de ser manipulerte ut. Men det er de ikke! :lol: (forøvrig var det like greit at han sto stygt, for var litt teit å stille opp i solen)

oppstilling-30-mai-009_01.jpg

oppstilling-30-mai-010_01.jpg

oppstilling-30-mai-011_01.jpg

Få den godbiten!

oppstilling-30-mai-028_01.jpg

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg lov til å si typisk Casper?? *ler* :) Han er jo så søt, og han kler jo denne morsomme strekkingen egentlig. jeg DIGGER Casper, så alt kler den smukke?? :innocent:

Jeg var på utstilling for litt siden, og tok vist helt av på strekkingen selv... Hunden min er vi som står midt i bildet, ikke blir bedømt der og da heldigvis! :)

560370_10150841111221970_733781969_12059627_1600168549_n.jpg

*kremt* jeg har jo verdens VÆRSTE BIG-bilde også! :blink: Tidenes BIG-bilde folkens?? Bedre oppstilling kan man ikke få, skal nevnes at dommeren gjorde ALT vanskeligere der han viftet vilt med sløyfa og styrte på!

BIG_i_gruppe_6_dalmatiner_med_eier_Hege_Ertvg_070.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ja det er litt typisk Casper :lol: og enig, alt kler den smukke. Man ser jo liksom at han er pen uansett synes jeg. Og rar.

Jeg digger det BIG.bildet! Det er så dalmatiner! Det er jo egentlig mye bedre enn et oppstillingsbilde, ekte glede liksom :D Tror jeg ville hatt det på veggen, jeg! (Altså om det var meg og Casper :P ). Dere er skikkelig søte på det, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å stille ham opp slik at han ikke overstrekker seg helt bak, noe han gjerne gjør, men så bikker det over slik at han bare blir veeeeldig strekt istedenfor :P Så ja, er vel jeg som gjør det, holder godbit foran, også strekker han seg etter. Noen ganger blir det riktig, andre ganger blir det slik som på bildet. Men altså, jeg ser jo at det ikke blir bra selv da, selv om jeg står foran ham. Men knipser bare ivei, for de blir jo morsomme.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så søt nedklipt! Ser ut som en valp! :wub:

Sånt er kos å høre :)

Til kontrast så ser hun sånn her ut når hun er i full pels, ikke så mislykk oppstilling dette heller.. Men hun kunne hatt hodet mer vanrett sånn for å prike. Skal lete å se om jeg finner noen mislykka bilder på pcn hehehe :P har noen av de å..

254095_10150274020990091_7655764_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg ler og ler, dette var en festlig tråd! :D Og det værste er at jeg tror jeg har en del å bidra med ved oppstilling av Marvin. Hvis jeg ikke har slettet dem. Det skal jeg finne ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...