Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvaslags ps3/xbox/pc-spill spiller du?


Balrog
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Spilte nettopp gjennom Bioshock:infinite - herregud så bra det var! Shait altså!!

Noen tips til hva jeg burde gå videre med? Far Cry 4? :)

Hørt mye bra om Far Cry 4 :) Ellers bør du spille the Witcher 3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I love me some red dead redemption (på ps3). Er en slik tråd her ett eller annet sted, med anbefalinger. Skal se om jeg finner. edit: http://hundesonen.no/forum/topic/52122-spill-tips-til-bra-og-adva

De jeg spiller til vanlig: World of Warcraft - Spiller på Kazzak EU, horde (pandaria snart ) Diablo 3 Starcraft 2 Hele Anno serien (mest 1404 Venice og siste selvom den var litt annerledes enn de

Så kjekt! Mange med spillinteresse ser jeg Noen som har prøvd League of Legends? Vurderer å begynne med det, hehe Diablo 3 gleder jeg meg til å prøve! Må dessverre vente litt, da jeg ikke har pc s

Guild wars 2 :cool: Det kombinerer alle mine favoritting, som: vakre & fascinerende stederer å utforske, jeg kan spille som en menneskelig salat, mye character customization, armor customization og farging, plattformhopping/jumping puzzles, og det viktigste: morsomme /dance emotes :bananas:Det eneste jeg misliker er at det finnes huler og underwater combat :aww:

Ooh! Et av mine absolutte favorittspill! :ahappy: Underwater combat er dritt, enig i den. men det er hate i alle spill :lol:

Spilte nettopp gjennom Bioshock:infinite - herregud så bra det var! Shait altså!!

Noen tips til hva jeg burde gå videre med? Far Cry 4? :)

Far Cry 4 ser awesome ut! Har selv bare Far Cry 3, men det er hvertfall veldig bra.

Nå vet jeg ikke åssen spill du liker, men her er mine anbefalinger:

Deus ex: Human revolution - FPS

Never alone - Veldig sjarmerende lite plattformspill

LIMBO - sjarmerende lite plattformspill det også

Ori and the blind forest - Det vakreste plattform/eventyrspillet gjennom alle tider etter min mening. Vanvittig vanskelig, men supersjarmerende og pent!

Og ellers har jo Metal Gear solid 5: The Phantom pain fått gode kritikker.

___

Ellers prøver jeg for tiden å spille gjennom litt av de alt for mange spillene jeg har på steam, så har fullført Deus Ex og Ori siste dagene. Og skal nå begi meg ut på Batman: Arkham City GOTY.

Ellers spiller jeg mye Guild Wars 2, Skyrim og litt The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er FC 4 kommet ut? O.o

Noen som spiller ARK da? ÅH som jeg koser meg med dinosaurene mine. :wub:

Japp, lenge siden visstnok, jeg fikk bestilt til PS3 til 249SEK!

Jeg har nylig vekket min elskede gamer-vibb igjen, og har lastet ned steam. Kan jeg finne ARK der? Hvordan er det med å spille på en gammel 2009-macbook, burde jeg vente med å kjøpe ting på steam til jeg får meg ny pc tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har spilt nå! Det går jo egentlig bare i red dead redemption, synes fortsatt det er tidenes beste ps3 spill. Gleder meg til neste kommer i serien! Kanskje jeg skal begynne å spille litt igjen nå, som jeg har ok nett igjen. Gikk ikke an å spille online der jeg bodde før, alt for treig nett, og stjal jo all farta fra huseier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://steamcommunity.com/id/annik1/screenshots/

^ Link til litt av mine eventyr på ARK'en :D

Det er rett og slett et survival-spill, typ sånn sandbox-mode, hvor man er på en mystisk jungel-øy ala "Lost" - så skal man overleve og bruke ressursene som er å finne for å lage ting. Man temmer dinosaurer for å hjelpe en å overleve, jakte, harveste mat og ressurser. De beskytter deg også fra de ville dinosaurusene og man bruker de også for å komme seg rundt på øya. Man kan ha flyge-dinosauruser, ørner, sabeltann-katt, svæææææææææære gigantiske brontosauruser, raske og djevelske raptors, t-rex and what's not. :D Så jakter man ville dyr for kjøtt, eller man fisker, og plukker bær, fiber, byggematerialer osvosv. Det morsomste er nesten all utforskingen! Har 90timer i ARK snart og har ikke vært over halve øya enda.

Nevnte jeg at man kan temme megalodons (forhistorisk gigantisk hai), delfiner og bigfoots også? :P Vel, det kan man :D



ARK er i alpha enda (på Steam ja), og er ganske dårlig optimalisert da, så man må ha en god PC for å kunne kjøre det uten lag. Jeg har en svær stasjonær PC til over 20.000 og kan alikevel ikke kjøre på EPIC-innstillinger, må skru ned litt her og der for å slippe for mye lag. Så jeg tviler på at en macbook kan kjøre det på et brukandes vis :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har spilt nå! Det går jo egentlig bare i red dead redemption, synes fortsatt det er tidenes beste ps3 spill. Gleder meg til neste kommer i serien! Kanskje jeg skal begynne å spille litt igjen nå, som jeg har ok nett igjen. Gikk ikke an å spille online der jeg bodde før, alt for treig nett, og stjal jo all farta fra huseier.

Det fikk jeg aldri spilt siden jeg ikke har PS :( Gikk lenge å håpte det skulle utgis på PC også men nå har jeg gitt opp på det for lengst. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Guest Michellus

Hva spiller folk om dagen? :)

Her går det i Dark Souls og Dark Souls 2 (sistnevnte går det mest i)[emoji38]Co-op er dritmoro, hadde vært moro å tatt en co-op run med noen kjente (hintety hint hint..)! Pulsen går opp som et ******* når jeg spiller, men det klarer man!

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
9 timer siden, Eplefe skrev:

Assassin's Creed Syndicate! Rundet main storyline I går. Har en vag plan om å begynne med Dark Souls etter historieeksamen.

:stalker:

PC?
Gubben også spiller det! Jeg driver fortsatt med første i AC serien, men lagt det litt på hylla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Eplefe skrev:

PS4. Jeg synes Assassin's Creed 1 var et strålende spill i sin tid, men det har ikke holdt seg så godt. 

assassins creed 2 gjorde meg hekta på de spillene hvertfall :) Enern er kjedelig, og jeg står fortsatt fast på det satt i karibien. Å navigere skip i spill er ikke noe gøy. Spiller ikke leiemorderspill for å kjempe sjøslag liksom :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tekopp skrev:

assassins creed 2 gjorde meg hekta på de spillene hvertfall :) Enern er kjedelig, og jeg står fortsatt fast på det satt i karibien. Å navigere skip i spill er ikke noe gøy. Spiller ikke leiemorderspill for å kjempe sjøslag liksom :D 

Synes faktisk at Assassin's Boat som vi kaller det er uendelig mye mer solid enn 3. 2 og ekstraspillene der (Brotherhood og Revelations) er de mest solide spillene i serien, men de får seriøs konkurranse i Frye-tvillingene i London, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
15 timer siden, Teserere skrev:

Jeg har PS3. Har little big planet, men syns det er litt tregt. Liten spillerfaring, men likte feks zelda godt i sin tid. Tips til lignende spill til ps3? Er ikke superfan av masse skyting.

Okami :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
1 time siden, Mirai skrev:

Har kjøpt FarCry Primal! :D gøy!

Til PC? Jeg har lyst på det, men etter Far Cry 3 og alle problemene som fulgte med det, så er jeg mer skeptisk ... :hmm: Virker dette greit? Ser den har fått mixed reviews på Steam (52 % som er positive), så jeg vet ikke ... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...