Gå til innhold
Hundesonen.no

drypperi


Tina

Recommended Posts

Huffda, det må være en litt tøff situasjon, fordi hunden kan jo ikke noe for det, men man må jo alikevel gjøre noe :( Jeg har desverre ingen råd, men husk at eldre mennesker også har lekkasjer, bare synd på hundene som ikke kan gjøre noe for å forhindre det :(

Lykke til da! La oss høre hvordan det går! Og ja jeg synes du burde ta han til veterinæren, så er du på den sikre siden iallefall :(

Hilsen Michelle & Askepott ! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nu skal vi hvert fald til dyrlægen!!! Jeg har lige opdaget at der er synligt blod i urinen!!! -Åh nej :-o

Det lyder mere alvorligt ikke?

Åh nej :-o bare han ikke er sådan rigtigt syg. Nu er jeg da sikker på ikke at kunne sove i nat. Jeg smutter rask til dyrlægen i morgen tidlig. :''(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, men det går sikkert bra ! Bare tenk på han du, og prøv å få han til å sove så godt som mulig, kanskje han har det litt slitsomt og ikke kan si noe, da er det godt med en eier som koser og passer på en !!! Så får vi ikke ta sorgene på forskudd!

Lykke til !!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tak for de søde ord :(

Jeg er en meget bekymret hundemor, men hellere lidt pylret end ligeglad ikke... :oops:

Jeg har lige prøvet at undersøge hans ...tja hva mon sådan en hedder på norsk...hans tissefyr, (håber I forstår :oops: ) og jeg må ikke få lov til at røre ved det område, så der må helt sikkert være noget der ikke er så godt dernede. Men vi får se i morgen...jeg skal nok rapportere når jeg ved noget mere. Har I prøvet noget lignende eller kender I nogen der har? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har vi været afsted til dyrlæge, og det var heldigvis ikke noget vildt alvorligt. Det viste sig at være forhudsbetændelse, og vi har fået diverse midler med hjem for at kurere det. Antibiotika og sådan noget rensestads til tissefyren. Stakkels lille pus...lægen sagde at han højst sandsynlig har haft ret ondt. Men det er godt at det er overstået og at det ikke var noget dødeligt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tak for de søde ord. I kan tro jeg kommer tæt på ham nu hvor jeg skal rense tissefyren. Han er bestemt ikke glad for det, jeg føler også lidt jeg voldtager min stakkels hund.... bare han ikke mister al stoltheden sin. :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...