Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger muligens plass til Shetland Sheepdog 25/27/5.


Aya
 Share

Recommended Posts

Jeg skal i konfirmasjon på østlandet denne helgen (pinse, helgen om to uker) og jeg tror ikke lille hund har noe særlig lyst til å være med. Hun er verdens snilleste og enkleste, går overens med alle andre hunder (men kan være litt engstelig for store og viltre noen helt i starten). Er ikke farlig for eller slem med katter, men synes det er litt morsomt å løpe etter de. Hun kan stoppes. Hun er vant med å være alene hjemme på nye steder, ødelegger ikke, er helt renslig, har absolutt ingen diller. Hun er snill med barn, men kan være litt skeptisk til små og viltre barn - så jeg tør ikke la henne være alene/uten noen som passer på med små barn. Alle mine faste hundepassere er bortreist, og selv om jeg har et par i bakhånd tenkte jeg å sjekke her og. Det er greiest om du bor på sørlandet, men lenger øst kan også være en mulighet. Send meg en PM eller mail på ingvild.christine.hajum@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Østlandet er stort og tror du bør si litt nærmere hvor på østlandet du skal så kanskje det er noen som bor i nærheten som har mulighet til å passe hunden for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østlandet er stort og tror du bør si litt nærmere hvor på østlandet du skal så kanskje det er noen som bor i nærheten som har mulighet til å passe hunden for deg

Ups, sorry! Egentlig bør evt. passer bo mellom asker og kristiansand.

Hvis du skal forbi eller i nærheten av Oslo-området kan jeg passe henne :) Hannen min på 9 mnd digger å få hundebesøk og spesielt når det er andre sheltier :P

Takk for tilbud, så snill du er! Det er litt kronglete sånn geografisk sett, men jeg setter superstor pris på tilbudet, og kommer tilbake til deg om ikke jeg finner noen andre :) Snillinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke skal noe da, så kan nok passe henne :)

Grumpy synes noen tisper er litt for deilige, men det går ann å snakke til han. Frøken er overlegen og bryr seg ikke så mye, men kan finne på å leke hvis hun liker henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...