Gå til innhold
Hundesonen.no

Skyss til veterinær


Emilie
 Share

Recommended Posts

Ok, jeg befinner meg rett utenfor Skien, alene i et stort hus, med syv hunder (som jeg passer). Jeg har også med meg Venus, min hund, som aldri er syk. Beleilig nok har hun nå fått noe jeg mistenker sterkt er analkjertelbetennelse, og jeg kommer meg ingen vei for jeg har ikke bil (eller lappen for that matter). Jeg er ikke kjent her, men vet at det er en veterinærklinikk på Stathelle (?). Taxi er jo en utvei, men litt kinkig siden jeg ikke helt har kontroll på hvor jeg skal osv. Noen som bor i nærheten (Bamble) som kan skysse meg til et veterinærkontor (og kanskje apotek)? For jeg tror ikke at pelsen blir kvitt dette på egenhånd, og jeg skal være her en uke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Bor desverre ikke i nærheten men hvis du ender med drosje så kan du sende meg en pm med hvor du er også skal vi se om jeg finenr ut av adresser som blir enklest for deg i forhold til apotek og vetrinær. Er nemlig fra Bamble men har ikke tenkt meg nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Det er jo ett lite stykke herfra men kan sikkert ta en tur om det ikke løser seg på andre måter. Går nå bare her jeg, skal du få det gjort i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Hadde vært kjempe, Snusken! Jeg vet ikke om jeg får tid i dag, men hadde muligens håpet på morgendagen :)

Seff :D Så får du bare si fra da, jeg spurte bare om det i dag for det begynner jo bli sent allerede om jeg skal komme meg avgårde herfra. Men da ser vi hva som skjer, jeg har ingen planer i morgen før ev. sent på dagen men det er heller ikke noe stress. Er jo tydeligvis like mye soniser som flått i Vestfold så det ordner seg nok :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff :D Så får du bare si fra da, jeg spurte bare om det i dag for det begynner jo bli sent allerede om jeg skal komme meg avgårde herfra. Men da ser vi hva som skjer, jeg har ingen planer i morgen før ev. sent på dagen men det er heller ikke noe stress. Er jo tydeligvis like mye soniser som flått i Vestfold så det ordner seg nok :D

Glimrende, får sjekke litt med vet'en sine åpningstider osv, så hører du fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver du ikke hvor du holder til i Skien, men jeg anbefaler deg å finne en veterinær i Skien. Bamble er hvertfall 45 minutter unna Skien og da må du kjøre gjennom Porsgrunn først og det finnes mange dyktige veterinærer på den strekningen. :)

I Skien finner du Rising dyreklinikk, Skien Dyreklinikk, Grenland dyreklinikk. I Porsgrunn har du Porsgrunn dyreklinikk. Dyreklinikken i Bamble er bra den altså - bruker den selv - men det er et godt stykke dit fra Skien. I Skien kan jeg anbefale Rising og Skien dyreklinikk - Grenland dyreklinikk har jeg aldri vært hos.

I morgen er jeg dessverre opptatt før 12 og etter 12 må jeg vente på et bud som skal komme på døra. Jeg skulle gjerne hjulpet deg og om budet kommer tidlig kan jeg jo ta kontakt om du fortsatt trenger hjelp. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...