Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger hundepass fra 13/4 - 15/4


Kaja
 Share

Recommended Posts

Noen som kunne tenke seg å passe Tesh denne helgen? Jeg skal jobbe og ingen av de vanlige kan.

Tesh er ei relativt ukomplisert grand danoistispe på litt over ett år, går fint med andre hunder og burdyr, katter er ikke alltid får være i fred.

Hun er rolig inne og krever ikke allverdens med tur:) kan fint være alene så lenge hun har med grind.

Blir kort da jeg skriver fra tlf, jeg kjører og henter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst et nei herifra.. ble for mye med to hunder :(

Hadde du ikke to før? :P

Tesh teller dessuten ikke som en hel hund, hun er så stille. :P Men da skal jeg spørre den bedre halvdelen så snart han er innenfor rekkevidde. Han er jo ganske svak for Tesh, så det burde gå bra det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke to før? :P

Tesh teller dessuten ikke som en hel hund, hun er så stille. :P Men da skal jeg spørre den bedre halvdelen så snart han er innenfor rekkevidde. Han er jo ganske svak for Tesh, så det burde gå bra det.

Det hadde jeg ja, men da bodde jeg ikke med typen og Yaris var valp og ikke mye til bry. Han har riktignok roet seg vesentlig den siste tiden, men typen har ihvertfall blitt skremt nok når det gjelder hundehold :(

Jeg er også helt enig i at Tesh er rolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ja, men da bodde jeg ikke med typen og Yaris var valp og ikke mye til bry. Han har riktignok roet seg vesentlig den siste tiden, men typen har ihvertfall blitt skremt nok når det gjelder hundehold :(

Jeg er også helt enig i at Tesh er rolig!

Den andre hunden du hadde er ikke så mye til bry, hun heller :D Sorry Kaja. Din tråd.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...