Gå til innhold
Hundesonen.no

New peeps,Kristinita og Ecko


Kristinita
 Share

Recommended Posts

Hei alle hundeelskere :D

Kristinita heter jeg,og det er meg :P Jeg har en rampete liten "mokkamann" på hele 9 mnd,babyen til mor <3 Denne vakre skapningen heter Ecko og er en gatemix av 5 raser,og uansett min aller beste venn!

Camillasoppen som er min bestevennine fristet meg til og melde meg inn her,hun sa at her inne er det mange likesinnede hundeelskere,og at dette stedet er perfekt for meg! Veldig fint for meg med gode råd og tips jeg kan dra nytte av på veien,jeg er jo blitt førstegangs aleneeier av hund :D

Gleder meg til å bli kjent med hyggelige mennesker med samme hobby,snakkas da vel ;D

Ecko logrer en hilsen her,"Voff voff" :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurray! Velkommen! :D

Hell Yeah! Takk og takk <3

Heihei! :jump:

Hei og velkommen hit :) Du kan jo alt multisitere og da skulle resten gå av seg selv :D

Hehe,kan det ikke helt for å si det sånn,men jeg bare prøver meg fram :D

Heeeei! Men døh! Bilder av mokkamennen da! :D

Klart det kommer bilder..snart ;)

Velkommen! :wave:

Hei og takk :D

Velkommen :) Godt at vår "fellesbekjent" ( :lol: ) drar inn nye folk, nå er det bare å lage tråd om hunden din og slenge ut masse bilder, bilder liker vi :D

Tråen kommer snart skal du se,tar litt og litt av gangen,så plutselig er jeg sikkert dreven :) TTT,men det kommer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...