Gå til innhold
Hundesonen.no

Copy+Paste, tør du?;)


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En svenske i veivesenet fikk i oppdrag å male den gule midtstripen på riksveien. Den første dagen malte han 400 meter, den andre dagen 250 meter og den tredje dagen bare 100 meter. Sjefen hans var mis

Posted Images

Ofte går jeg rundt og tenker om faktisk Frp hadde en nobelprisvinner (f.eks i litteratur, en slags ny Proust eller Thomas Mann) som leder, ville kultureliten fremdeles ha fortsatt med å gjøre narr av partiet? Jeg legger til grunn at FrP hadde beholdt den strenge innvandringspolitikken.

(Ikke jeg som har skrevet dette altså. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

§01. Gå lenket/teipet fast til medruss av motsatt kjønn en hel skoledag. Binders §02. Drikk en kasse øl på 24 timer. Ølkork §03. “Kongla!” Kongle §04. Gå med russebuksa på skolen hver dag fra Vrengefesten til 17. mai. Rød stoffbit §05. Hold deg våken 48 timer i strekk. Ett AA-batteri per 24 timer §06. La en medruss klippe deg. Hårlokk §07. Spis 2 liter is på under 20 min. Spiseskje i plast §08. Løp gjennom skolegården til en barneskole i et friminutt uten å gi fra deg ett eneste russekort. Papirfly av russekortet ditt §09. Gi en rose til en russ av motsatt kjønn som du synes er pen/kjekk. Rose §10. Spandér en øl på en SORR-representant. Ølkork i gull §11. Vær tur-guide gjennom 5 busstopp. Bussbilletten §12. Pant flasker for minst 30 kr og donér det til Røde Kors. Brusflaskelappen §13. Sitt under pulten en hel skoletime. Bit av sitteunderlag §14. Ta en liten svingdans med en av kantinedamene. Knekkebrød §15. Del ut russekort på barneavdelingen på Ahus i edru tilstand. Hjerteutklipp av russekortet §16. Delta på Vrengefesten og Russedåpen. Armbåndet §17. Motta hederlig omtale i media. Bilde av deg selv §18. Spis en Big Mac på maks 3 biter. Bit av burgeresken §19. Still et konkrét sexspørsmål til moren til medruss og få seriøst svar. Lapp med svaret §20. Kjøp miljøkvote til russebilen/bussen. Kopi av kvitteringen §21. Gå igjennom et kjøpesenter med oppblåsbar dukke og lat som om det er kjæresten din. Ballong §22. Opphold deg i et tre i 30 minutter før skolestart. Kvist §23. Se 1 episode av 2 & a Half Men og ta en slurk hver gang publikum ler 2 & 1/2 seigmann §24. Start morgenen med frokostblanding med øl istedenfor melk. Bit av pakken §25. Drikk et glass med kebab-smoothie. Kebabkvitteringen §26. Spør naboen om en kondom. Kondomen §27. Kyss et SORR-representant. Leppepomade §28. Løpe på fortauet over en lokal bro i kun undertøyet. Liten bjelle §29. Gå inn i en butikk og lat som om du er utstillingsmodell i 15 min. Solbriller §30. Møt opp på skolen hver skoledag i russetida. Skolens logo §31. Hold sexualundervisning i skoletimen til en 1. trinnsklasse på VGS. Kritt §32. Se Nyan Cat i 10 timer uten stopp (10t video finnes på YouTube). Tom Redbull-boks §33. Kjør gjennom McDrive i en handlevogn og kjøp en Happy Meal. Happy Meal-posen §34. Syng ”De 7 dverger”-sangen mens 7 russ trasker gjennom et offentlig sted med normale hageredskaper (kost, rake, spade o.l.) Nisselue §35. Få 5 lærere til å signere undertøyet ditt. Undertøyet §36. Drikk en halvliter øl med 2 grønne tamponger i munnen. Tampong §37. Doggy style/ri noen for så å rope ut navnet til en annen person og se hvor lenge du klarer å holde deg fast! Hundehalsbånd §38. ”Hygge seg” med en SORR-representant. Gullchampagnekork §39. Ta en klamydia-test. Kopi av rapporten §40. Ring 1881 og be om å bli satt over til 1880. Telefonplugg §41. ”Hygge seg” med 3 medruss i løpet av en helg. Et klippekort §42. 1 russ tar en spiseskje sjokopulver i munnen, den andre en munnfull melk. Deretter lager man sjokolademelk ved kun å bruke munnen. Så skal tredjemann drikke sjokolademelka, igjen uten å bruke henda. O’Boy-etikett §43. Ikke bruk noen form for narkotika under hele russetida. MOT-logo §44. Få en klem fra politimann/politikvinne (husk å spørre pent!). Klesklype §45. Være edru gjennom hele russetida. Farriskork §46. Prat et annet språk enn norsk en hel skoledag. Språkets flagg §47. Sitt en hel skoletime i bare undertøyet. Sokk §48. Drikk en halvliter av kombinasjonen melk og øl. Tine logo §49. Spander is på en hel barnehageavdeling. Legokloss §50. Tungekyss med russ av samme kjønn. Rød fjær §51. Drikk opp en 0,33l ølflaske/boks uten å bruke hendene eller få hjelp. Spisepinner §52. Bestill mat på kebabsjappe med melodien til “Lisa gikk til skolen”. Melodien må fullføres. Logo fra kebabsjappa §53. Overrekk en softis til en førstis på en “kreativ” måte. Ispapir §54. Bom en sigarett fra en røyker, knekk den i 2 og advar om at røyking dreper. Deretter spør pent om å få bomme én til. Sneip §55. Gi en random 1. klassing en ”lap dance”. En 50-lapp §56. Kjøre 3 runder i en rundkjøring (utenfor rushtiden!) Bilde av skiltet §57. Gå med en frossen fisk i bånd i sentrum og let etter dyrlegen. Søtsild §58. Kjøp en kasse 0,33l øl med kun kronestykker. Kronestykke §59. Delta i et rebusløp. 5 kroning §60. Ikke yt vold gjennom hele russetiden. ”Peace”-merke §61. Få/gi bort en g-streng. Gitarstreng §62. Vær trofast hele russetiden hvis du er i et forhold. Kjetting §63. Finn en grønnruss og presentér deg selv som Mario og grønnrussen som Luigi til 5 fremmede på et kjøpesenter. Bilde av Mario §64. Være med og hjelpe til med opprydding på Nebbursvollen dagen etter Vrenginga. Kast søppelet på riktig sted, i søppeldunker/container. Sammenkrøllet ark §65. Delta på og bestå alle prøver og overhold innleveringsfrister. Telys §66. Spill klespoker i kantina på skolen (ikke lenger enn undertøyet!) Spillekort §67. Gå med brød som sko en hel dag. Et rundstykke §68. Nakenbad utendørs før 1. mai (min. gruppe med 3 fra hvert kjønn). Ispinne §69. Det sier seg vel selv... ;-) Yin Yang-merke §70. Gå til en frisør av motsatt kjønn og be om assistanse til pulesveis. Kam §71. Hjelp 3 eldre damer over veien. Kleshenger §72. Lek hermeleken med personen på McDrive. Saltpose §73. Tilby deg å pakke varene til en eldre mann/dame i matbutikken. Sugerør §74. Dele ut gratis vafler på gata (i edru tilstand). Et vaffelhjerte §75. Syng en sang for publikum under reklamen samt minne alle om å skru av mobilen før kinofilmen starter. Simkort §76. Overnatt i skolegården. Liten lommelykt §77. Bad 2 stykker i en babybalje i skolegården og skrubb hverandre inn med babyolje. Badeand §78. Løpe inn på apoteket med buksa (ikke undertøyet) nedpå knærne, stå og puste og pese og rope etter en angrepille. Bit av håndkle §79. Hver gang læreren snur ryggen til klassen skal du reise deg opp og forsøke å nå fram til tavlen. Rekker du det ikke må du begynne på nytt. 1.forsøk: grønn chili

Fler forsøk: rød chili §80. Gi bort 10 gratis klemmer til vilt fremmede på gata på under 5 min. Lovehearts-pakke §81. Be om faenskap i en møbelbutikk. Logoen til butikken §82. Kyss søsken til en medruss (over 16 år). Kjærlighet på pinne §83. Del en kasse 0,33 øl (maks 4 pers) mens dere holder kassa over bakken. Er ikke lov å verken tisse eller slippe kassen før alt er drukket. Bilde av Dj Broiler-boleren §84. Samarbeid med en medruss om å drikke 4 pils og spise en pizza innen låten ”4 pils og 1 pizza” er ferdig spilt. Pizzakutter §85. Lev 4 timer som en familie på IKEA. IKEA-logoen §86. Levér bilen/bussen på gratis russesjekk hos Statens Vegvesen. Skrunøkkel §87. Gå baklengs en hel skoledag. Skolisse §88. Reis deg opp hvert 5. minutt i en skoletime og rop ”skål!”. Flat ølboks §89. Ha sikker sex gjennom hele russetiden. Liten hengelås §90. Kjøp kondomer ved hjelp av kun kroppsspråk. Timeglass §91. Gå ”kommando” på Vrengefesten. Stoffbit med kamuflasjemønster §92. Bade i fontenen på Lillestrøm Torv midt på dagen. Badebukse/bikinidel §93. Klikke Like på ”RomeriksRussen 2012”, ”Russens Vrengefest” og ”Russedåpen” på Facebook. SORR-logoen §94. Ha på seg ørepropper på minst 1 russetreff i russetiden. Ørepropp §95. I løpet av 1 skoletime skal du rekke å bruke følgende 10 ord i setninger når du tar ordet i timen eller får et spørsmål fra læreren:

1. Facerape | 2. LOL | 3. Slikkelapp| 4. han-hvis-navn-skal-være-unevnt | 5. Riskake

6. Konkurssalg | 7. SORR 8. Sjøvill | 9. Onani| 10. Omega-3

Kryssordark §96. Gi en medruss orgasme på kino. Kinobillett med hull §97 Kline med 3 på russebilen eller 6 på russebussen. Gitarplekter §98. Ha 6 snus eller 3 teposer i munnen i minst 15 minutter. Tepose §99. ”Hygge seg” med 2 russ av annen russefarge enn deg selv, samtidig! Bilde av en regnbue §100. Finn Armin! – Det bor over 250.000 mennesker på Romerike. Armin er én av dem. Det eneste du trenger å gjøre er å finne ham. Søk opp brukeren ”Finn Armin” for å finne ut hvor han befinner seg!

Bilde av Waldo/Willy §101. Eliteruss – Når du har tatt 50 ulike knuter kan du velge å miste disse til fordel for denne knuten. Du begynner på nytt, men får beholde gullstjerna. Man kan gjøre dette opptil 3 ganger og få maks 3 stjerner. 1 stjerne: Eliteruss. 2 stjerner: Dobbel Eliteruss. 3 stjerner: Trippel Eliteruss.

Gullstjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Personaladministrasjon, kapittel 20, Arbeidsrettslige forhold, møter du flere aspekter ved Arbeidsmiljøloven, eller Lov om arbeidsmiljø, arbeidstid og stillingsvern mv. Denne loven er svært sentral for PA funksjonen. Gå inn på linken og orienter deg i loven. Slå opp de referanser du finner i kapittelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jobbe med at hinder er morsomt! Han skal skjønne at han MÅ innom hinderet uansett hvor han er ift meg for å få belønning. Når dette går greit skal han sette seg på plass etter å ha hoppet over hinderet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...