Gå til innhold
Hundesonen.no

TAKK Plumbo


Guest Kåre Lise
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Så det var deg ja.. Det var det jeg visste at brukeren som har kalt meg for "Fransk Dogo" var et troll.

HOHO nei det var nok ikke det, jeg har ikke gjort noe annet enn å lese Fransk Dogo og reaksjonen "over there". Sorry, måtte bare. :baby:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOHO nei det var nok ikke det, jeg har ikke gjort noe annet enn å lese Fransk Dogo og reaksjonen "over there". Sorry, måtte bare. :baby:

Tvilsomt. Jeg tror du har en bruker der.. Om det er Syvendefar eller TRR vet jeg ikke. Enten eller. Engelsk er ikke mye norsk. Det er mye vanskeligere å få til en nogenlunde bra sang når dem synger på norsk.

Jeg synes heller du skal logge deg inn som Snusken eller være åpen bak den gjemte profilen. Grisen var jo åpenlyst for alle... Syvendefar eller TRR.. Jeg tror du er bak en av dem, men jeg kan jo ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Tvilsomt. Jeg tror du har en bruker der.. Om det er Syvendefar eller TRR vet jeg ikke. Enten eller. Engelsk er ikke mye norsk. Det er mye vanskeligere å få til en nogenlunde bra sang når dem synger på norsk.

Jeg synes heller du skal logge deg inn som Snusken eller være åpen bak den gjemte profilen. Grisen var jo åpenlyst for alle... Syvendefar eller TRR.. Jeg tror du er bak en av dem, men jeg kan jo ta feil.

Du står selvfølgelig fritt til å tro hva du vil. Det er bra opplagt hvem som gjemmer seg bak syvendefar og TRR er vel en klassisk fersking som blir lynsjet på høylys dag, same old story. Jeg er veldig glad og fornøyd med å bare observere galskapen og se den leve videre helt uten min medvirkning. Men nå skal vi visstnok ikke snakke om dette her så jeg lar det bli med dette.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Jeg tror han har en kjempesjans. En Iraner som synger arabisk-inspirert musikk i et land som ikke bare grenser i sør mot nettopp Iran, men som også ligger midt i "østen"-beltet. Akkurat som Rybak hadde en skikkelig russisk-inspirert sang og selv var Polsk da det var MGP i Russland.

Ja det så vi jo...Utrolig at han overhodet fikk poeng...

Men ehm... told ya'll! han hadde ikke en sjanse :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...