Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser desktopen din ut?


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

6859310667_36023cddbf_b.jpg

Og ja. Det er et bilde av valpe-Nansen som driter, og jeg hater intenst når menylinja driver og hopper fram og tilbake og buler ut når man holder pekeren over og sånn, så min bare er der og er statisk og kjedelig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tegna selv

Takk!

Kom igjen, la oss få se! Jeg har bakgrunn som skifter hvert 10. minutt, men akkurat nå ser den sånn her ut!

Posted Images

Guest Michellus

Takk!

Skjermbilde2012-02-11kl212417.png

Wow... Dette bildet var bare utrolig vakkert! :o

Kjenner jeg får mer og mer lyst til iMac etter hvert, dog det kommer nok alltid til å bli en Microsofter her også :P

Desktop.png

Amaterasu :heart:

Ugh, jeg hater desktopikoner.. Dessverre liker gubben dem da, så jeg må kompromissere litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bakgrunn som skiftet hver time, så jeg fikk bilder fra turer, fester og andre minneverdige anledninger. Men så fant jeg ut at jeg ser jo omtrent aldri bakgrunnen uansett, for jeg har hele tiden opp programmer som dekker hele skjermen. Så da gadd jeg ikke å bruke minne (ikke at det er så innmari mye, men allikevel) på å skifte bakgrunn hele tiden. Så nå har jeg bare denne, av Ås-eika.

6861957727_1bdb8b6db8_z.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6859310667_36023cddbf_b.jpg

Og ja. Det er et bilde av valpe-Nansen som driter, og jeg hater intenst når menylinja driver og hopper fram og tilbake og buler ut når man holder pekeren over og sånn, så min bare er der og er statisk og kjedelig :)

Mest spesielle bakgrunnsbilde jeg noen gang har sett :P HVORFOR har du bilde av en bikje som driter? Eg lo meg ihjel :bow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest spesielle bakgrunnsbilde jeg noen gang har sett :P HVORFOR har du bilde av en bikje som driter? Eg lo meg ihjel :bow:

¨

Er ikke bilde av en tilfeldig "bikje som driter," det er et morsomt og koselig bilde av hennes kjære Nansen da den var valp og dreit. Litt forskjell det. :sleep:

Bakgrunnsbildet mitt er svart. Køla-svart. Sikkert en diagnose på det. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Dette bildet var bare utrolig vakkert! :o

Kjenner jeg får mer og mer lyst til iMac etter hvert, dog det kommer nok alltid til å bli en Microsofter her også :P

Desktop.png

Amaterasu :heart:

Ugh, jeg hater desktopikoner.. Dessverre liker gubben dem da, så jeg må kompromissere litt :P

Det er ett av mine favorittbilder jeg har på skjermen. Har egentlig tenkt at jeg skulle fremkalle det og henge det på veggen, men har aldri kommet så langt. Også burde jeg huske hvem som har laget det og linke til mennesket!

Stilig ulv du hadde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...