Gå til innhold
Hundesonen.no

Felix og Scott satt i bilen da den ble stjålet


Justisia
 Share

Recommended Posts

Oisann! ALDRI gå fra bil med nøkkel i :blink: Men heldigvis fikk de hundene tilbake da, bare det at tyven tok seg bryet med å ringe og sørge for at bikkjene kom tilrette er jo ganske utrolig da :) HELDIGVIS en tyv som muligens var dyrevenn! Får håper de finner bilen også da...

Ellers står det i artikkelen "En flatcoat og en golden retriever valp", en golden retriever er vell feil :P hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Monica!

Uskikk å gå fra bilen åpen med nøklene i, det er jo som å servere bilen og innholdet på sølvfat til tyver.

Har en bekjent som ofte gjorde dette da barna var små, lot de sitte i ulåst bil, med motoren i gang mens han var inne på kiosken og spilte på automater.

Det er jo ren galskap...

Godt det var en dyreglad tyv i denne saken, å miste hundene på denne måten må være en fæl opplevelse som jeg ikke unner noen.

Og forhåpentligvis har eiern lært nå.

Meeen kan ikke si jeg synes så synd i eieren av bilen om den ikke dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg synes heller det er en uting at man ikke skal kunne gå fra bilen i to minutter uten og låse. Men såklart, man må ta hensyn til den verdenen man lever i..

Det er sant

Men en må tilpasse seg verden man lever i

Må passe på vesker/verdisaker, ikke sette fra seg ting, låse dører etc

Egentlig en stor uting at folk må stjele fra andre - uansett hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nesten litt rørt jeg :lol: ikke bare satte han dem fra seg, men han kjøpte nye bånd til dem og. *flir* Kan tenke meg han ble ganske stresset da han oppdaget hundene.

Men å sette fra seg bilen med nøkkel i, det er jo så dumt som det kan få blitt, særlig om man har hunder i den! Om han bare skulle fort inn i butikken hadde det ikke rukket å bli ubehagelig kaldt i bilen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nesten litt rørt jeg :lol: ikke bare satte han dem fra seg, men han kjøpte nye bånd til dem og. *flir* Kan tenke meg han ble ganske stresset da han oppdaget hundene.

Men å sette fra seg bilen med nøkkel i, det er jo så dumt som det kan få blitt, særlig om man har hunder i den! Om han bare skulle fort inn i butikken hadde det ikke rukket å bli ubehagelig kaldt i bilen uansett.

Enig, haha :lol: Nesten så jeg møtte tørke en tåre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...