Gå til innhold
Hundesonen.no

A sunny sunday


Cloudberry
 Share

Recommended Posts

Vi har storkosa oss i sola idag vi :)

Et islagt vann, sol, ball og doco var lykken!

FS014495.JPG

FS014498.JPG

FS014499.JPG

FS014521.JPG

FS014523.JPG

Sita var med litt hun også, selv om ball ikke er så gøy når man må streve veldig for å greie å bite over.

FS014529.JPG

FS014530.JPG

FS014543.JPG

FS014548.JPG

FS014563.JPG

FS014566.JPG

FS014567.JPG

FS014571.JPG

Måtte springe frem og tilbake og leke litt med de andre biskene som dukka opp på isen og

FS014587.JPG

Lillesnuppa

FS014527.JPG

*dele opp*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow for noen herlige bilder! Men jeg mener jeg så et bilde av gjengen sammen med Casper også ;)

Jeg har ikke kunnet slippe hund sammen med andre på tre år, og håper virkelig jeg kan slappe av og kose meg sammen med andre folk og hunder med min nye hund etterhvert! Dette så så utrolig koselig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekoselig, og været var jo bare prikken over i'en :) Er sjeldent noe problem å slippe hundene våre, Sita kan finne på å bjeffe på andre hunder hun møter, og springe rett på dem.. :icon_redface: De blir på sin side så forfjamsa over den sinte sorte lille saken at de bare stopper og hilser, så er Sita ferdig hun. Ingen av dem stikker av, de bare suller rundt og koser seg stort sett. Herlig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg tror de har kommet med ny modell av disse? Vi er iallefall veldig fornøyde :) Sitter litt luftig på våre, særlig Uva, men håper det går seg litt til. Hun holder varmen bra iallefall, de er jo vindtette, og var mer enn nok på tur idag.

Ja jeg så etter dem nå, men finner dem faktisk ikke lenger. Ruffwear har dem ikke på sine nettsider. Men er noe lignende der, kanskje den som har tatt over. Ville gjerne ha slikt som dine, ser ut som det er fleece-aktig stoff på den andre, og med hårene til Casper blir det så stygt, de limer seg fast. :P

Hva er doco forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Uva har blitt så flott! Veldig kult at to så ulike raser kan kose seg så mye sammen. :)

Takk! Hun er vakker-Luven min hun :ahappy:

Ja altså, kan ikke påstå de koser seg så veldig til vanlig, Sita er for sær og tverr til det. Men nå som Uva begynner å bli litt voksen går det bedre og bedre :)

Ja jeg så etter dem nå, men finner dem faktisk ikke lenger. Ruffwear har dem ikke på sine nettsider. Men er noe lignende der, kanskje den som har tatt over. Ville gjerne ha slikt som dine, ser ut som det er fleece-aktig stoff på den andre, og med hårene til Casper blir det så stygt, de limer seg fast. :P

Det er fleece på disse også, på innsida. Utsida er vind- og vanntett :) Men ja, jeg tror de har gått ut. Den nye varianten var enda dyrere på XXL, så dem i reklameavisa fra lørdag.

Hva er doco forresten?

doko.jpg

Det skrives visst doko fant jeg ut nå. Levergodis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...