Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil passe Kua eller Tesh 27.01 - 29.01? =)


Kaja
 Share

Recommended Posts

Jeg skulle jo egentlig være hundepasser selv for verdens herligste hannhund, men så har begge jentene løpetid så det fungerer ikke. Derfor vil jeg en tur til Bergen! Siden jeg skal fly kan ikke hundene være med.

De har som sakt begge løpetid, men begge har truse! Kua blør omtrent ingenting og er straks ferdig med sin. Så om du vil passe må du enten ikke ha hund eller ha tispe :P

Kua er altså en Dvergpinscher med navn Acqua! Hun er relativt ukomplisert men litt skeptisk til fremmede. Kjøpes veeldig lett med godbiter og er verdens herligste kosejente :)

Hun kan være alene uten problemer!

Tesh er en grand danois og er litt mer komplisert enn kua, og tar "litt" mer plass og kan heller ikke være alene hos andre enda. Men er også verdens herligste altså :wub:

Mamma kan passe en av de, men vil helst slippe begge.

Begge går overens med alle hunder! :)

298374_10150769660145311_745795310_20303943_7721014_n.jpg

392069_10151010578435311_745795310_21747863_1755569468_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Oooo I wish.... jeg er så sikker på at Noah ville elsket å ha en Tesh i huset noen dager, og bulldoggen ville vært ekstatisk - men dessverre - med løpetid så vil jeg tror at Noah's kjærlighet for store damer ville ta litt av :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er småen med andre tisper? Og nå vet jeg ikke hvor Lierskogen er, men kanskje det ikke er så langt unna Oslo? Tesh blir kanskje litt stor da vi bor i leilighet, og frøkna mi synes store hunder er veldig skumle :aww:

Edit; ser nå at du har skrevet begge går fint sammen med alle hunder :P Jeg kan høre med sambo, savner å ha DP i hus, så hadde vært koselig med besøk av søta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...