Gå til innhold
Hundesonen.no

UpToNoGood entrer hundesonen.


UpToNoGood
 Share

Recommended Posts

Åja, da går det vel ikke ann å skrive her inne at det begynner å bli mange av dem heller da? Er ikke det noe av det samme? Avles i hytt og pine - Begynner å bli mange av de her inne ?????

Rart det ikke går ann å snakke om rasen hennes i tråden, men å mase etter å få bilder er greit? Hva er det som ikke er greit å snakke om angående en rase i dette forumet?

"Ønsker man bilder av hunden hennes så taes det normalt i rasetråden".

Trekk inn klørene nå. Det var ment som en opplysning. Normal så diskuterer man ikke rase/raser i en presentasjonstråd. Den kommentaren din åpner for diskusjon, og om du ønsker det så åpner man en ny tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk inn klørene nå. Det var ment som en opplysning. Normal så diskuterer man ikke rase/raser i en presentasjonstråd. Den kommentaren din åpner for diskusjon, og om du ønsker det så åpner man en ny tråd.

TS tar seg ikke nær av det. Ho vet om det, at det er overflod. Jeg sier ikke at hunden hennes er userøst alvet frem. Uansett, det er ett viktig tema og jeg tror Melvin og synes det er positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja, noen vil nok kjenne meg igjen.

Ang bilder, så tolket jeg forespørselen dithen at jeg burde lage en egen tråd (og det har jeg gjort, hoho). Det samme gjelder vel diskusjon av rase. Er enig i at det er viktig, det pleier jo ikke akkurat å virke positivt for en rase at den eksploderer i popularitet.

Men kan noen svare på hvorfor jeg ikke får lagt inn flere bilder i tråden min? Er det grense for hvor mye man kan laste opp per dag feks? Er små filer jeg har brukt, så det burde ikke være noe problem (tenkte jeg da..). Nå har jeg bare fått lagt ut bilder fra han var bitteliten. Tenkte jo å bombardere med bilder helt fra den gang og frem til nå. Høhø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan noen svare på hvorfor jeg ikke får lagt inn flere bilder i tråden min? Er det grense for hvor mye man kan laste opp per dag feks? Er små filer jeg har brukt, så det burde ikke være noe problem (tenkte jeg da..). Nå har jeg bare fått lagt ut bilder fra han var bitteliten. Tenkte jo å bombardere med bilder helt fra den gang og frem til nå. Høhø.

Det er veldig liten kapasitet til å laste opp bilder direkte på dette forumet, men du kan jo laste dem opp i Photobucket, Picasa, på Facebook eller andre steder og så linke til bildene derfra.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder skal bli. :)

Finner ikke helt ut av hvordan jeg skal legge inn bilder i galleriet mitt på profilen?

Nå skal vi ut en tur og nyte det fine vinterværet, skal se senere i dag jeg, om ikke jeg får lagt ut noen bilder. :)

Her er et bilde bare sånn i mellomtiden, er vel fra første uka jeg hadde ham:

http://www.flickr.co.../in/photostream

Åssen fikk du bilde på avataren? Ingenting jeg prøvde ble "godtatt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for stort? Jeg måtte prøve noen ganger, så gikk det helt plutselig, selv om jeg ikke gjorde noe annerledes. Men når jeg byttet profilbilde så brukte jeg URL, tok et bilde fra fb, høyreklikket på det og valgte "åpne i nytt vindu", så kopierte jeg URL og limte inn. Hvis du skjønner min klønete forklaring..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...