Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildetråden til en liten fransk frøken


Maria
 Share

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hun KAN å være søt hun her

Har blitt lite tid til bilder i alt valperushet, men jeg har noen bilder fra første døgnet hjemme Lille Leja 8,5 uker gammel. Delvis bøllefrø og delvis kosegris.

Håper vi kan treffes på en utstilling om ikke så lenge, da! Så kan du se henne og leke dommer Film av lille snuppa

Sorry at jeg maser litt med bilder. Hadde tenkt å legge disse i det forrige innlegget bare så da er her, liksom. Meeen det gikk ikke. Så jeg må bare legge inn noen bilder fra i kveld. Okei? :P

En liten snuppe med veeeeldig godt sovehjerte. Vekker du meg, eller!?

januar2012107.jpg

januar2012105.jpg

januar2012104.jpg

januar2012106.jpg

Edit:En liten sofageit må jo klatre på sofakanten. Her kan vi ta oppstillingsbilder etterhvert :P haha. Fine harelabber allerede!

lejsstaa.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, guri så søt hun er. Digger uttrykket hennes. Med de rufsete ørene så ser hun nesten litt forfjamset ut på noen av bildene (spesielt det siste), utrolig søt :D

Liker ikke å stå opp må skjønne :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er ordentlig liten altså. Jeg gleeeder meg til det blir litt mer hund kjenner jeg. Hun er fryktelig søt, men ikke spesielt funksjonell i forhold til turgåing og kaldt vær. :P

Jeg ser den! Jeg synes egentlig ikke det er så veldig gøy med valp, hehe. Hører folk sier at valp er det morsomste osv, men jeg vil ha voksen hund jeg :P! ! NÅ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den! Jeg synes egentlig ikke det er så veldig gøy med valp, hehe. Hører folk sier at valp er det morsomste osv, men jeg vil ha voksen hund jeg :P! ! NÅ! :P

Seriøst? :blink: Jeg kunne hatt valp hele tiden jeg, det er uten tvil noe av det beste som finnes altså :D :D Og denne franske frøken er bare så ufattelig nydelig altså :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? :blink: Jeg kunne hatt valp hele tiden jeg, det er uten tvil noe av det beste som finnes altså :D :D Og denne franske frøken er bare så ufattelig nydelig altså :heart:

Hehe, godt vi er forskjellige! Ville egentlig ikke ha valp i utgangspunktet, men var svært vanskelig å få tak i voksen hund av den rasen jeg ville ha som også var vant til katt, så ble valp. Angrer ikke i det hele tatt, han er jo herlig, men guri så mye jobb og så mange bekymringer!

Ja, hunden til TS er kjempepen! Får lyst på en slik en selv :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Ballong - valper er søte, men jeg liker nok voksne hunder aller best jeg altså :P Men kjære vene, søt er a, lille musa!

Men seee daa.. Hundene MINE ligger ved siden av hverandre for første gang! Det er ikke noe kjærlighetsforhold, men det har gått over all forventning! :D Leja er jo bare en mikro ift Chessea.

6e085300.jpg

Søtingene :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet altspå, er det mulig å være så søt?! :wub: Du er sikker på at hun er ekte?! ;)

Haha. Etter bitestyrken å dømme er hun i alle fall høyst operativ som piraya!

Men hun er søt altså.. Litt FOR søt, kanskje? :icon_confused:

I morgen drar Chessea tilbake til mamma for en periode, og da begynner kjøret for mini! På tide å lære seg litt manerer :P

Jentene sov på samme teppe i går.. Mine søteste!

d14f058a.jpg

Beklager crappy bildekvalitet, men finner ikke laderen til speilrefleksen :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ bare legge ut flere bilder. Skammer meg over å ikke ha fått tatt noen utebilder ennå, men det kommer, det kommer!

Hun forandrer seg så mye fra uke til uke hun her, at det er dødsmoro å se på bilder og hvordan hun hele tiden utvikler seg. Fått mye mer pels nå f.eks.

Og for dere som eventuelt måtte tvile - vi er utrolig glade i mini'en vår :wub:

Lejajan20121.jpg

Lært seg å tigge av Chessea, tiggemester'n sjæl!

Lejajan20122.jpg

Også litt sjenert...

Lejajan20123.jpg

Lejajan20124.jpg

Plaster på halsbåndet fordi en liten kant på det kløøøøør!

Lejajan20125.jpg

Papillonrumpe er det rareste som er... :P

Lejajan20126.jpg

Stinkesokker?

Lejajan20128.jpg

Don't mind neglelakken :P

Lejajan201211.jpg

Lejajan201215.jpg

Lejajan201216.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...