Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av dine dekken


Carro92
 Share

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fra Hööks. (forresten, noen som har nr til trolljegeren?? Sjekk skogen da Garantert en sinna tusseladd som har tatt turen igjennom skogen min!)

Det tror jeg ikke bikkjene her er enig i! Nå er ikke huset mitt så allverdens varmt da. Er vel rundt 15-16 grader på kjøkkenet hvor de sover og ennå mindre i gang og kjeller. I stua rundt 18 grader h

Nitro sitt fleecedekken. Kjøpt hos en utenlandsk nettbutikk for mynder. Lett og greit når det er litt kjørlig ute, eller hvis vi skal være litt iro ute om høsten/vinteren. Skal også kjøpe en t-skjorte

Vinterdekken fra Hurtta

IMG_5635.jpg

Vinterdekken kjøpt hos Hööks (har 2 stk helt like)

IMG_5902.jpg

Regndekken kjøpt hos Hööks

IMG_5906.jpg

Ulldekken kjøpt hos Hööks

IMG_5908.jpg

Bobledekken kjøpt hos Hööks

IMG_5909.jpg

Fleecedress kjøpt hos Hööks

IMG_5910.jpg

Mamma har strikka

IMG_3016.jpg

Fleecedekken kjøpt på Myone

IMG_1165.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på nå at jeg faktisk ikke har noen dekken som passer :| Har et regndekken,som er for langt forran,så hun snubler bare i det.

Vi bruker ullgenser på om det er veldig kaldt ute.

nov048.jpg

Når lommeboken blir tykkere,så skal jeg bestille regndress/dekken eller noe fra Hurtta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nitro sitt fleecedekken. Kjøpt hos en utenlandsk nettbutikk for mynder. Lett og greit når det er litt kjørlig ute, eller hvis vi skal være litt iro ute om høsten/vinteren. Skal også kjøpe en t-skjorte å ha under denne slik at det dekker mer

Chanti sitt fleedekken. Kjøpt hos høøks. Bruker det om vinteren når det er kaldt. Hun fryser lett så pleier å ha det på på turene også.

Regndekken. Nitro sitt på bildet kjøpte jeg på nettet på samme sted som fleecedekkenet. Desverre viste det seg å ikke tåle så mye regn, så det ble vått igjennom. Chanti sitt er et gammelt dekken fra høøks som jeg kjøpte til Hera. Er like bra fortsatt.

Pga det grå dekkenet ikke tålte regn, måtte jeg kjøpe nytt regndekken til Nitro, og det ble Hurtta sitt. Kjempefornøyd med det! (tok dette nå i farta)

*dele opp*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om vinteren bruker jeg Katadhin dekken til Chanti. Og er det veldig kaldt har jeg fleecedekkenet over dette. Trenger ikke mer enn det.

Nitro har BOT dekken til bruk på kalde dager. det er sjeldent jeg har på han dekken når han løper løs, men på gåturer eller når vi skal være rolig ute har jeg på dette, samt hvis han skal ligge i bilen litt om vinteren.

bot.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammagad! Så mange dekken dere har!

Chess har ett dekken som jeg fikk gratis en gang fra Pro Plan. Og en regnoverall. Men de er så og si aldri i bruk. Til Leja har jeg kjøpt en strikkegenser og laget et fleecedekken, men det har jeg ikke fått prøvd på ennå.

Jeg vil og ha dekken... Chessea bryr seg filla om hvor kaldt det er eller om det regner. Kjedelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj...dette blir mange bilder...

Først så har vi samme brun stripete dekken og blå rutet dekken som Nitro/Chianti, men har ikke bilder av dem (er ikke så fornøyd med passformen på dem til Chicka, så de er lagt på loftet til neste hund og se om det passer den)

403.JPG

216.JPG

Høøks dekken

64.JPG

67.JPG

Fleece dekken fra Børjes, absolutt favoritt dekken, holder varmen godt, men puster også.

Har dette i flere forskjellige farger, ELSKER, ELSKER!!

1302.JPG

1308.JPG

Weatherbeeta, varmt og vanntett dekken, også ELSK :)

1402.JPG

1503.JPG

Varmt og vanntett dekken, husker ikke merke.

2709.JPG

2607.JPG

Blått/gult fleece dekken fra Børjes

turen05.jpg

1403.JPG

Blått/gult regndekken fra Børjes

3819.JPG

2104.JPG

Back on track dekkenet, har også netting dekkenet

112.JPG

Sort regndekken fra Børjes

dekkmas03.jpg

Masta bobledekken fra England

01.jpg

60249_470230235198_743665198_7100967_4021643_n.jpg

Rødt regndekken, husker ikke merke

38339_453835500198_743665198_6659004_4516099_n.jpg

38339_453835505198_743665198_6659005_8342017_n.jpg

Sort/hvitt fleece aktig dekken, husker ikke merke

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det lite i dekken, har bare et regndekken som er altfor stort. Men vi har en del ullgensere og fleecedresser, samt en allværsdress som er svært praktisk.

IMG_9078-1.jpg

IMG_1034.jpg

IMG_1033.jpg

IMG_0970.jpg

Alle over er strikket av min mor. Den under fikk jeg med fra oppdretter :)

IMG_1039.jpg

Fleecedresser:

IMG_9964.jpg

IMG_0354.jpg

IMG_0765.jpg

Allværsdress:

IMG_0945.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere råd til så mange?? Jeg synes det er dyrt nok å handle et fra Hurtta f.eks :lol:

Chicka blir 10år i mars og har gått med dekken siden hun var 4år pga hoftene sine, så her er dekkenene kjøpt over mange år.

Jeg er fan av dekken som er som hestedekken på en måte og jeg liker IKKE masse skrift og tull på dem (som feks Hurrta ofte har, grøss), når jeg finner dekken som jeg liker og som er til ok pris, så kjøper jeg det ;)

Strikkegensere som ikke dekker baken på hundene skjønner jeg ikke at folk gidder å ta på hunden engang, det er jo der det er viktig å holde dem varme og sirkulasjonen igang...men nå har jeg dekken på hunden min fordi det har en funksjon for hennes helse og ikke bare pynt og fjas ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj...dette blir mange bilder...

Først så har vi samme brun stripete dekken og blå rutet dekken som Nitro/Chianti, men har ikke bilder av dem (er ikke så fornøyd med passformen på dem til Chicka, så de er lagt på loftet til neste hund og se om det passer den)

403.JPG

216.JPG

Høøks dekken

64.JPG

67.JPG

Fleece dekken fra Børjes, absolutt favoritt dekken, holder varmen godt, men puster også.

Har dette i flere forskjellige farger, ELSKER, ELSKER!

1302.JPG

1308.JPG

Weatherbeeta, varmt og vanntett dekken, også ELSK :)

1402.JPG

1503.JPG

Varmt og vanntett dekken, husker ikke merke.

2709.JPG

2607.JPG

Blått/gult fleece dekken fra Børjes

turen05.jpg

1403.JPG

Blått/gult regndekken fra Børjes

3819.JPG

2104.JPG

Back on track dekkenet, har også netting dekkenet

112.JPG

Sort regndekken fra Børjes

dekkmas03.jpg

Masta bobledekken fra England

01.jpg

60249_470230235198_743665198_7100967_4021643_n.jpg

Rødt regndekken, husker ikke merke

38339_453835500198_743665198_6659004_4516099_n.jpg

38339_453835505198_743665198_6659005_8342017_n.jpg

Sort/hvitt fleece aktig dekken, husker ikke merke

*dele opp*

Masse flotte dekken du har :D Hunden kommer i hvert fall ikke til å fryse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine dekken er også kjøpt over flere år, men kamodekkenet hans fikk jeg stoff til og min tante har sydd det, så det kostet meg ikke noe, og fleecedekkenet fikk vi hos ei venninne for noen år siden.

Dere som har hunder med tykk pels og som sier at hundene ikke trenger dekken, jeg synes de gjør det så lenge de bor inne og det er til hvile utendørs eller i bil. De har innepels og ikke utepels :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkegensere som ikke dekker baken på hundene skjønner jeg ikke at folk gidder å ta på hunden engang, det er jo der det er viktig å holde dem varme og sirkulasjonen igang...men nå har jeg dekken på hunden min fordi det har en funksjon for hennes helse og ikke bare pynt og fjas ;)

Det skal nevnes at de korte strikkegenserne brukes veldig lite, noen passet når han var liten, men nå ligger de egentlig bare å venter på at neste valp skal komme i hus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...