Gå til innhold
Hundesonen.no

Lekekompiser i Asker?


tm100008
 Share

Recommended Posts

Jeg og bikkja skal flytte til Askerområdet, og jeg gruer meg litt på hundens vegne. Her vi bor har han en fin omgangskrets hvor han har mange gode hundevenner. Bikkja er av den veldig sosiale typen, og jeg håper derfor på å framkynde dette med å kanskje få møte noen kjekke lekekompiser til han.

Vi er interessert i både tur og små hundetreff (leketreff) sånn innimellom.

Små valper (eller mini-hunder) leker han ikke (fysisk) med, men hvis du trenger en voksen og trivelig hund for sosialisering, så stiller vi gjerne opp for det også :)

Interessert?

Edit: Jeg har jo klart å poste denne under hundetreff i Oslo, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Lier, ikke lange veien fra asker :)

En grand danois og en dvergpinscher på 11 mnd (begge tisper). Vi er veldig glade i gå tur med andre men for mange kan stå stille treff bli voldsomt med en leken GD :P

Haha, ja, hvis en Riesen slenger seg med i dansen, da merkes det enda bedre og! :D Han har aldri hatt en så stor lekekompis forresten, så jeg tipper han slår seg bra løs i leken hvis de finner leketonen. Den lille vil han nok også like, han legger seg ned med de små, hvis han ikke lar seg bedåre for mye av den GD-tispa da ;)

Nå ble jeg glad! Jeg gir garantert lyd når vi har fått flytta og kommet inn i nye krypinnet om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Okey, denne kjekke karen trenger en ivrig lekekompis for et leketreff eller sosial tur snarest. Stakkaren har vel aldri gått så lenge uten hyggelig selskap av en firbeint, og jeg ser han savner det veldig. Vi har ikke truffet noen særlig koselige hundefolk her vi bor, og der vi flytta fra fikk han daglige doser med knallgode hundekompiser. Noen som har lyst å stille opp? :bow: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...