Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingstrening, Tønsberg


Hønemor
 Share

Recommended Posts

Heisann!

Vi har en bearded collie på drøye ni måneder som skal debutere i utstillingsringen på Dogs4All, 26. november. Godt valg av debututstilling??

For å unngå "liggende, rullende" tannvisning :rolleyes2: , hadde det nok vært greit med litt utstillingstrening???

Så derfor, er det noen i Tønsbergsdistriktet som også kunne tenke seg å møtes til noen riktig så uformelle kvelder der vi trener litt? Vet at Tønsberg hundeklubb har slike treninger, ulempen da er jo at man er veldig avhengige av at deres treningstider passer. I tillegg må man jo være medlem av klubben, og er litt usikker på om jeg ønsker det akkurat nå.

Dersom noen er interessert er det veldig hyggelig! Selv kunne jeg tenke meg å møtes om kvelden, ca. kl. 21, da alle barn bør være i seng :rolleyes2: Sted? Tenkte litt på parkeringsplassen på Bakkenteigen, der Gi-Labb hundeskole trener. Men litt usikker på om det er lys der, og så er jeg jo litt usikker på om man bare kan bruke plassen uten noen nærmere avtale.

Sånn - da får jeg bare håpe på respons :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vi har en bearded collie på drøye ni måneder som skal debutere i utstillingsringen på Dogs4All, 26. november. Godt valg av debututstilling??

For å unngå "liggende, rullende" tannvisning :rolleyes2: , hadde det nok vært greit med litt utstillingstrening???

Så derfor, er det noen i Tønsbergsdistriktet som også kunne tenke seg å møtes til noen riktig så uformelle kvelder der vi trener litt? Vet at Tønsberg hundeklubb har slike treninger, ulempen da er jo at man er veldig avhengige av at deres treningstider passer. I tillegg må man jo være medlem av klubben, og er litt usikker på om jeg ønsker det akkurat nå.

Dersom noen er interessert er det veldig hyggelig! Selv kunne jeg tenke meg å møtes om kvelden, ca. kl. 21, da alle barn bør være i seng :rolleyes2: Sted? Tenkte litt på parkeringsplassen på Bakkenteigen, der Gi-Labb hundeskole trener. Men litt usikker på om det er lys der, og så er jeg jo litt usikker på om man bare kan bruke plassen uten noen nærmere avtale.

Sånn - da får jeg bare håpe på respons :D

vi er gjerne med på utstillingstrening på bakkenteigen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den store responsen, men blir vi tre er jo det greit nok!

Forslag til tid og sted:

På parkeringsplassen på Bakkenteigen, den første parkeringsplassen på venstre hånd når man kommer fra Tønsberg.

Onsdag 2. november kl. 21.

Om det ikke passer, er jeg åpne for andre tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er jo åpne for andre tider da!

Hvis flere blir med om det blir tidligere på kvelden, hva med torsdag 3. november kl. 20?

Mine forslag til tider er jo litt egoistiske da, har tenkt på leggetider til barn :rolleyes2:

Hvis vi først møtes en gang, kunne vi jo se vi hadde lyst å treffes ved flere anledninger, og så avtale tid som passer fra gang til gang?

Det går jo an å møtes på lørdager og søndager også vil jeg tro? Og også andre steder i Vestfold, hvis det gjør at flere blir med på treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siden jeg startet denne tråden må jeg jo følge opp! Responsen var ikke så stor, så regner ikke med at det blir noe treff i morgen. Eller?

Jeg følger tråden, og er det noen i Vestfold som tar iniativ til et treff der vi trener på utstilling - så kommer jeg gjerne :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...