Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg gidder ikke lage egen bildetråd-tråden


LilleZara
 Share

Recommended Posts

Jeg kom hjem fra fysioterapaut-time rundt 13 i forgårs, og en av kollektiv-samboerne mine møter meg i gangen nede, hun er på vei ut. Hun ler. "Tina, har du sett at Kuro har kost seg i stua?" Og så går hun.

Dorull.jpg

...noen hadde visst satt en dorull på stuebordet. SE så flink han føler seg.

HAHAH :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ei venninne tegnet Ozzy i snøstorm.

første møte med havørn på kloss hold

Luno, Jolie og Nemis bidrag til BAs "Bergens fineste smil" konkurranse; kan ikke skjønne annet enn at dette skal gå videre (om det blir godtatt )

Posted Images

  • 2 weeks later...

Hundevakt i helgen! Det er ikke lov til å leke inne her, så nå tasser begge to rundt hverandre og venter på at jeg skal slippe dem ut i hagen :lol: Bare synd at hun som har vinduet ut mot hagen, fortsatt sover, så da må de vente litt, gitt!

575430_10150722072024601_517639600_9698531_29319424_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, lapphunder er FINE! :D Synd jeg ikke orker en pelshund til :P

Åh, men pelsen på lapphund er ikke noe stress :P Min børstes kun i røytetida, ellers gjør jeg null med pelsen. Den verken floker seg eller blir skitten (dvs, tørr hund = ren hund). Men avhenger av at du har god pelskvalitet da, endel sliter med flokete pels og at den ikke er så skittavstøtetende, men min har jeg ikke hatt noe problem med. Men dette var OT.

Får ta med bilder:

318123_10151546643040341_752455340_24186576_253845286_n.jpg

*ka-dunk*

306516_10151546643155341_752455340_24186577_1086214092_n.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Dårlige mobilbilder, men fikk to nye "bekjentskap" på langturen våres tidligere i dag. :)

Først denne flotte Airdale Terrieren, som svinset rundt midt i trafikken uten eier i sikte. Så tok rett og slett på han båndet til min egen hund (brøt båndtvangen der, i og med at min hund ikke stikker av), og han hadde heldigvis nummerskilt på seg. :) Så fant en bussholderplass og ventet på at eier skulle komme.

IMG_0174.jpg

IMG_0175.jpg

Ville leke med Bajazz som satt på hussholderplass-benken. :D

Så møtte vi en pus som kom løpende til bena mine på veien hjem, men var litt skeptisk til hunden i bakgrunnen. :)

IMG_0171.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok et litt søtt bilde av pusekatten min i dag som jeg fikk lyst til å dele med dere :)

Ser ut om han sitter så fint og venter på en bit laks, noe han selvfølgelig ikke gjør.. Jeg var bare heldig som tok bildet før han hoppet opp og snappet den til seg ;)

b561yo.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Regnvåt tur langs driftsvegen med Tonje og hundene hennes i dag!

IMG_7245.jpg

Thorvald, Felix og Riste-Blaze!

IMG_7246.jpg

Flinke gutter som kan gå pent i bånd sammen (iblant :P) :D

IMG_7244utsnitt.jpg

Guttetassen min :heart:

(håper det er greit med bilder, Tonje!)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige mobilbilder, men fikk to nye "bekjentskap" på langturen våres tidligere i dag. :)

Først denne flotte Airdale Terrieren, som svinset rundt midt i trafikken uten eier i sikte. Så tok rett og slett på han båndet til min egen hund (brøt båndtvangen der, i og med at min hund ikke stikker av), og han hadde heldigvis nummerskilt på seg. :) Så fant en bussholderplass og ventet på at eier skulle komme.

IMG_0174.jpg

IMG_0175.jpg

Ville leke med Bajazz som satt på hussholderplass-benken. :D

Så møtte vi en pus som kom løpende til bena mine på veien hjem, men var litt skeptisk til hunden i bakgrunnen. :)

IMG_0171.jpg

Flotte Airedalen! :heart: Så bra at du tok vare på den til eieren kom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...