Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Har blitt skrekkelig uoversiktlig etter at det "flyttet ut", synes jeg.

Hvor står dato for annonsene?

Antall visninger og tid som gjenstår er ganske overflødig informasjon i oversiktslisten, som gjør det hele mer rotete, etter min mening.

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble obs på kjøp og salg-annonser tidligere pga at de dukket opp under "nye innlegg". Nå husker jeg bare innimellom å klikke på kjøp/salgs-fanen.

Ser kanskje ut til at den delen av forumet dør ut litt, når det ikke dukker opp sammen med de andre innleggene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg la ut annonse nå så ser jeg en klar bakdel med den måten å gjøre det på.

1. Jeg har først NÅ oppdaget at det er der kjøp og salg ligger.

2. jeg får ikke redigert og har alt 3 PM på en nok som alt er solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg føyer meg i rekken av dem som likte den gamle måten bedre!

Jeg vil ha kommentarer i kjøp/salg jeg. Har lagt ut to annonser selv, som jeg ikke aner om noen har sett..

Visninger - 58

står det ved siden av den ene annonsen.

Men som sagt,jeg har sendt det på mail til Espen,han som styrer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Espen sa:

Hei,

Den gamle kjøp & salg kommer ikke tilbake. Den nye har blitt mer aktiv så den er mer synlig og kommer til å bedre.

Skal se om jeg får lagt inn alle funksjonene dere savner :)

Jeg skjønner ikke hvordan den nye kan ha blitt mer aktiv. Om man ser i denne tråden, og slik jeg føler det selv, så sjekker jeg ikke Kjøp og Salg med mindre jeg er ute etter noe spesielt - og knapt da, jeg husker ikke på det. Om ting derimot kommer opp som ny tråd når jeg leser forumet til daglig, da leser jeg det.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det orker jeg ikke :P Holder i lange baner å trykke på en ting :lol:

Nå har jeg svart på en annonse som jeg kunne svart på for leeeeeeeeeeeeeeenge siden om jeg hadde husket at den avdelingen eksisterte. Heldige annonselageren!

edit: da måtte jeg prøve som du sa, og da sa den "Sorry ikke no nytt innlegg biatch", enda jeg bare har lest en av annonsene, så alt er jo nytt for meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere vet at på vis nytt innhold kan dere trykke på kjøp og salg katogorien også ? :D :D

Hæ? Hva mente du med det? At knappen til "Vis nytt innhold" ligger på samme linja som "Kjøp og salg"? Eller kan man faktisk få opp nye annonser i Kjøp og Salg når man klikker på "Vis nytt innhold"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hva mente du med det? At knappen til "Vis nytt innhold" ligger på samme linja som "Kjøp og salg"? Eller kan man faktisk få opp nye annonser i Kjøp og Salg når man klikker på "Vis nytt innhold"?

Simira, svar på PM!

Om du trykker på nytt innhold, så ligger den i en meny på venstre side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...