Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen her som går turer nær Sinsen ?


giggi
 Share

Recommended Posts

Da har det seg slik at jeg å Sasha er en del på Sinsen fortiden, nå skal vi være her hele neste uke. Så da er spørsmålet mitt, er det noen soniser rundt om i området så kunne tenke seg å gått en tur eller la hundene leke litt :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor "på" Sinsen (litt lengre opp egentlig, like over veien for Aker sykehus, ved tennisbanene der).

Vi går gjerne en tur sammen, lite leking da jeg har en fryktaggressiv voksen og en unghund som er oversosial og må dempes.

Hvis været er bra pleier jeg å gå en lengre tur rundt Grefsenkollen eller noe på dagtid på tirsdag. Ellers kan vi på onsdag og torsdag ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere inntressert i å finne en dag som passer for alle da å treffest :D ? Jeg eg her til fredag, så helst en gang før det, hehe, passer for meg hele døgnet så å si, hehe :)

Edit: passer det for dere andre imorgen på dagtid ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi bor et par steinkast nedenfor Sinsenkrysset, ved Rosenhoff, og kan tenkes å være interessert i å knytte til oss noen turkamerater - hvertfall litt med tid og stunder. Akkurat nå er vi i en fase der vi "gjemmer oss" mest mulig for folk og dyr vi møter (slitsomt!), og prøver å rusle ute på litt ukurante tidspunkter for å skjerme dyret mest mulig for stress, men samtidig er jo en del av planen også å få ham trygg og sosial på andre, på sikt. Følger med på tråden, jeg, i tilfelle den livner til med noen planer vi kan slenge oss med på en eller annen gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...