Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips om forbedringer


Recommended Posts

Hei og hå!

Jeg er ganske aktiv på forum rundt om på nett, men det som irriterer meg litt akkurat i dette forumet er følgende:

Når jeg får epostvarsel om at noen har postet i en tråd jeg følger, så kommer man ikke rett til selve tråden og siste post, men til forum hovedsiden. Er dette noe som dere kan fikse?

Den eneste gangen jeg blir sendt rett til riktig tråd og post er når jeg får epostvarsel om at noen har sitert innleggene mine. Men altså ikke når noen svarer vanlig.

Det som da skjer er at jeg må lete frem tråden fra hovedsiden hver gang jeg får en epostvarsel, og det blir i lengden litt slitsomt hvis man er litt aktiv i mange tråder.

Galleriet på forumet er også "offline" og det har det vært vertfall siden sit jeg sjekket og frem til skrivende stund.

Bannerene på hovedsiden som befinner seg på høyre side går på utsiden av "designet" og det ser ikke spesielt profft ut. Det gjør forsåvidt heller ikke animerte gif'er, men det er vel kanskje et annet spørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Jeg er ganske aktiv på forum rundt om på nett, men det som irriterer meg litt akkurat i dette forumet er følgende:

Når jeg får epostvarsel om at noen har postet i en tråd jeg følger, så kommer man ikke rett til selve tråden og siste post, men til forum hovedsiden. Er dette noe som dere kan fikse?

Kan du sende meg en kopi av eposten du får? send til anette @ nlc dot no

Den eneste gangen jeg blir sendt rett til riktig tråd og post er når jeg får epostvarsel om at noen har sitert innleggene mine. Men altså ikke når noen svarer vanlig.

Det som da skjer er at jeg må lete frem tråden fra hovedsiden hver gang jeg får en epostvarsel, og det blir i lengden litt slitsomt hvis man er litt aktiv i mange tråder.

Bruker du vis nytt innhold knappen? :) der kan du se siste aktiv innhold, og du ser hvilke tråder du har svaret i ol. Ulest innhold (undervalg når du er på vis nytt innhold) gir deg alt ulest på forumet.

Om du velger notification istedenfor epost varsling skal iallefall sitering ol fungerte fint.

Da står det 2ne har sitert et innlegg du skrev. Og trykker du på 2ne kommer du til 2nes profil, sitert kommer du til hennes post med ditt innlegg, og et innlegg du skrev gir deg innlegget du skrev.

Galleriet på forumet er også "offline" og det har det vært vertfall siden sit jeg sjekket og frem til skrivende stund.

Ja, espen driver og mekker og ordner :)

Bannerene på hovedsiden som befinner seg på høyre side går på utsiden av "designet" og det ser ikke spesielt profft ut. Det gjør forsåvidt heller ikke animerte gif'er, men det er vel kanskje et annet spørsmål :)

Kan du ta screenshot av banneret flytter seg? Jeg bruker mac, med chrome,safari,firefox, på windows har jeg chrome,firefox,opera etc og enda har jeg ikke klart å brekke designet.

animerte gif er ikke tillatt som profilbilder ol.

Er bare å spørre i vei så skal jeg prøve å løse problemene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopi av epost er også sendt.

Svarer viderre senere i dag, for nå skal jeg hjem fra jobb :)

takker for epost, send den til espen og be han fikse mailen :P

Vi byttet forum tema og oppgraderte masse for litt siden så vi finner stadig småfeil og bra de blir funnet så vi kan fikse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsiden er en seperat del og er ingenting vi forum admins/moderatorer har noe med. Espen kan rapportere det med logoene til de som driver med front portalen :)

Hei,

Det er ikke helt riktig. Jeg holder også på med portalen så det er fint at alle feil blir rapportert her :)

Vi skal se på den du rapporterte :)

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sende meg en kopi av eposten du får? send til anette @ nlc dot no

e-post er sendt.

Bruker du vis nytt innhold knappen? :) der kan du se siste aktiv innhold, og du ser hvilke tråder du har svaret i ol. Ulest innhold (undervalg når du er på vis nytt innhold) gir deg alt ulest på forumet.

Om du velger notification istedenfor epost varsling skal iallefall sitering ol fungerte fint.

Da står det 2ne har sitert et innlegg du skrev. Og trykker du på 2ne kommer du til 2nes profil, sitert kommer du til hennes post med ditt innlegg, og et innlegg du skrev gir deg innlegget du skrev.

Ja, jeg bruker også "sist aktivt innhold" men liker bedre epostvarslingen, for da får jeg beskjed både på telefon og pc.

Det som ikke virker (som jeg beskrev i første post) er linkene jeg får som kommer fra at noen svarer i tråder jeg er aktiv i, og IKKE siterer. Får jeg beskjed om at en av mine innlegg er sitert på epostvarsel, så fungerer linken, men da altså ikke ellers.

Kan du ta screenshot av banneret flytter seg? Jeg bruker mac, med chrome,safari,firefox, på windows har jeg chrome,firefox,opera etc og enda har jeg ikke klart å brekke designet.

animerte gif er ikke tillatt som profilbilder ol.

Er bare å spørre i vei så skal jeg prøve å løse problemene :)

Screenshot er gitt lenger opp i tråden.

Vi snakker altså ikke om animerte GIF'er som profilbilder, men selve bannerene til høyre på hovedsiden (ikke forumsiden)

Du ser bannerene i screenshot'en lenger opp.

Animerte gif'er er SKIKKELIG ut og for meg minner dette mer om fjortisblogger enn seriøse nettsider.

Jeg forstår at reklame og markedsføring må til, men det kan gjøres mer elegant enn dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...