Gå til innhold
Hundesonen.no

Monti og Dill


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med noen nye bilder

Monti har vært på agilitybanen for første gang i dag! Det var liiiiiitt skummelt med en gang, men tok ikke lange tiden før det her var superkult. Ingen hopp og sånn og bare en kort økt. Men morsomt å

På tide med noen nye bilder av kjekkasen! Nå er han blitt 15-16 mnd og blir finere for hver dag som går

Jeg er ingen golden-fan i utgangspunktet, men han der kan nok klare å overbevise meg altså! Enig med deg - han blir finere og finere! :D

Han er kjempefin :)

Så nydelig han er. :wub: Får ikke mindre lyst på golden av å se på han altså :wub:

Takk dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Monti!

Hilser fra Obelix også! :)

Monti sier takk og hilser tilbake til Obelix!

Han begynner å se mer ungdom ut :)

Helt klart, valpetrynet blir sakte men sikkert borte. Morsomt å se på valpene i kullet, de fleste har mista valpetrynet sitt, men så er det et par stykker som henger igjen både med valpete pels, valpete ansikt og myyye mer valpete oppførsel. Morsomt at de vokser så forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så fin! Gratulerer med 5 mnd, Monti :D

:D

Å så flott! :D Blir spennende å følge dere, da sambo nesten har overtalt meg til at neste blir jaktgolden, å når jeg ser på han er det ikke så galt, sånn egentlig :wub:

Oppdretterne til Monti fikk i alle fall mye skryt nå for hvor utrolig gode hunder de alltid har på MH-testene de gjør av alle kullene i Sverige. Og Monti bærer også preg av det, han er ekstremt nysgjerrig, snill som dagen er lang, ser han noe nytt setter han seg fint og studerer det. Dessuten har han en sånn herlig "livet er dødskult"-holdning! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Oppdretterne til Monti fikk i alle fall mye skryt nå for hvor utrolig gode hunder de alltid har på MH-testene de gjør av alle kullene i Sverige. Og Monti bærer også preg av det, han er ekstremt nysgjerrig, snill som dagen er lang, ser han noe nytt setter han seg fint og studerer det. Dessuten har han en sånn herlig "livet er dødskult"-holdning! :D

Så koselig å høre, for jeg har faktisk sendt mail til Solvangen(før jeg så Monti var der ifra :) ).

Skal ikke se bort ifra det kommer en liten golden i hus om noen år gitt, heldigvis god tid å bestemme oss på, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre, for jeg har faktisk sendt mail til Solvangen(før jeg så Monti var der ifra :) ).

Skal ikke se bort ifra det kommer en liten golden i hus om noen år gitt, heldigvis god tid å bestemme oss på, hehe :)

Solsvingen, ja.. :) Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsvingen, ja.. :) Spennende!

*flir* Jeg er tillogmed innpå siden deres i dette øyeblikk, å alikevel klarer jeg å skrive feil :rofl:

Men blir spennende å følge med dere videre som sagt, håper jeg får sett kjekkasen engang i fremtiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flir* Jeg er tillogmed innpå siden deres i dette øyeblikk, å alikevel klarer jeg å skrive feil :rofl:

Men blir spennende å følge med dere videre som sagt, håper jeg får sett kjekkasen engang i fremtiden :D

Skal hyle ut en gang vi er i stavanger, er der med jevne mellomrom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på lydighetstrening med to Solsvingen-karer på 18 mnd, Mio og Ice. Mye ivrighet, lyd og følelser, hehe. Jeg fortalte om dere og og at du har ment at Monti har vært litt slækk, og fikk streng beskjed om at du IKKE måtte hause han opp, men nyte roen så lenge du kunne og ikke stresse med å trene. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på lydighetstrening med to Solsvingen-karer på 18 mnd, Mio og Ice. Mye ivrighet, lyd og følelser, hehe. Jeg fortalte om dere og og at du har ment at Monti har vært litt slækk, og fikk streng beskjed om at du IKKE måtte hause han opp, men nyte roen så lenge du kunne og ikke stresse med å trene. :lol:

Jeg har trent mye med Mio og Ice! Plenty med energi i de to der jah! Puuh :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på lydighetstrening med to Solsvingen-karer på 18 mnd, Mio og Ice. Mye ivrighet, lyd og følelser, hehe. Jeg fortalte om dere og og at du har ment at Monti har vært litt slækk, og fikk streng beskjed om at du IKKE måtte hause han opp, men nyte roen så lenge du kunne og ikke stresse med å trene. :lol:

Haha! Jeg gleeeeeeder meg til han sprekker! Han våknet noen dager, men dessverre er han litt nedpå igjen nå. Sukk. Snakker mye med Synnøve, som har pappaen, og hun mener det ikke vil være farlig å jobbe han litt opp. Jeg vil heller jobbe han ned igjen når den tid kommer. Men masing og kjasing driver vi ikke med nei. Men for all del, la oss ta en titt på denne tråden og dette innlegget igjen om noen måneder :lol:

Aaah, Mio og Ice er så fine :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Åååååååååååååå, for en vakker hund :wub: Kjenner en som har jaktgolden jeg også, og den trenger ikke akkurat å jobbes opp - for å si det pent :P Der er det full gass fra morgen til kveld!

Håper Monti blir sånn en vakker dag... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...