Gå til innhold
Hundesonen.no

Feite opp hunden


Kine Helen

Recommended Posts

jeg fikk råd av en oppdretter ¨å feite opp hunden litt før utstillingen vi skal på snart.. noen som har noen gode råd hvodan jeg skal gjøre dette?!Ø:(

hva jeg skal gi ham og slikt.. som ikke er usundt osv osv

Vom eller geitemelk. Ditt valg - begge deler funker fint,og er en sunn måte og feite opp hunden på. Fåes kjøpt i dyrebutikker begge deler - enkelt og greit å bruke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vom eller geitemelk. Ditt valg - begge deler funker fint,og er en sunn måte og feite opp hunden på. Fåes kjøpt i dyrebutikker begge deler - enkelt og greit å bruke. :D

oki!!Calina? du jobber i dyrebutikk sant??har dere noen bra "seler" til så små hunder som en chihuahua.. ikke disse katteselene?? jeg har en slik en.. den er greit nok altså, men ser litt kjiip ut på en måte..men er veldig grei da siden jeg kan løfte hunden opp etter båndet uten at den blir strupt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki!!Calina? du jobber i dyrebutikk sant??har dere noen bra "seler" til så små hunder som en chihuahua.. ikke disse katteselene?? jeg har en slik en.. den er greit nok altså, men ser litt kjiip ut på en måte..men er veldig grei da siden jeg kan løfte hunden opp etter båndet uten at den blir strupt...

Jeg jobber i dyrebutikk ja. :( Vi har sele inne, men om de er små nok til din, vet jeg ikke - da må du nesten ta med deg hunden din inn og prøve. Ellers, så er det ikkenoe problem å få laget en sele slik du vil. Koster ikke mer enn de vi har inne uansett. Jeg kan også bestille inn lekre seler i forskjellige farger (lær), med diamanter! :( -de er såååå søte! Rosa, sort, limegrønn og andre...

Bare til å spørre! :( 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i dyrebutikk ja. :( Vi har sele inne, men om de er små nok til din, vet jeg ikke - da må du nesten ta med deg hunden din inn og prøve. Ellers, så er det ikkenoe problem å få laget en sele slik du vil. Koster ikke mer enn de vi har inne uansett. Jeg kan også bestille inn lekre seler i forskjellige farger (lær), med diamanter! :( -de er såååå søte! Rosa, sort, limegrønn og andre...

Bare til å spørre! :( 8)

hmm.. ok .. høres bra ut.. var det på oasen du jobbet? det er vel faktisk nesten den eneste dyrebutikken i hele byen jeg ikke har vært på,,,,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kine har du ikke vært i dyrebutikken på Oasen :-o :-o :-o er du ikke riktig klok :-o :?

he he he bare tuller med deg jeg.

jeg har vært der noen ganger så jeg vet godt hvor den ligger og hvodan den ser ut.

er ikke den største jeg har vært inni, men så er jo jeg vandt med å gå på midtun da. :wink:

men du kan jo alltids få låne noen kilo av aiwa hun har jo alltid litt for mye vekt, snakket med oppdretteren i Ølen og han sa at hun burde ligge på rund 20 kg og hun veier jo ikke mindre en minst 25 :-o så det sier vell sitt om hvorfor jeg synes hun er feit, så vi låner gledelig bort noe kg vi. :wink: (kremt han kunne kanse ha fått lånt litt av meg også når vi først er i gang) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk råd av en oppdretter ¨å feite opp hunden litt før utstillingen vi skal på snart.. noen som har noen gode råd hvodan jeg skal gjøre dette?!Ø:(

hva jeg skal gi ham og slikt.. som ikke er usundt osv osv

Nå er ikke dette direkte feiting, men et lite juksetriks hvis man vil at magen skal se litt større ut på utstilling 8) (vet ikke om det blir det samme på chihauha men... :? ). Gi hunden litt loff og magen vil bli litt oppblåst! Hjelper på noen utstillingshunder som skulle vært litt større enn det de er... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...