Gå til innhold
Hundesonen.no

Hallo godt hundefolk!


Stueloff
 Share

Recommended Posts

Jeg heter Julie, og dette er mitt aller første innlegg her på Hundesonen, så dere skal bare rette på meg hvis jeg sier eller gjør noe feil. :icon_redface:

Jeg er 19 år og bor på en liten plass i Midt-Troms kalt Bardufoss. Her bor jeg for øyeblikket med min mor og far og vår snart tolv år gamle dvergpuddel, Ricky. Om en drøy uke lander jeg i Oslo for å hente min nye italienervalp, og dere kan tro at vi gleder oss! :D

Jeg må innrømme at jeg har fulgt med på det forumet her i lengre tid nå, så syntes det var på tide å introdusere meg selv. :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! :D

Etter at harddisken min krasja, har jeg dessverre ikke mange bilder av verken dyr eller folk. Men dere kan jo få se det elendige webkamera-bildet jeg har til venstre i et skikkelig format!

tumblr_ln0hud0wqA1qb77q1o1_400.png

Dette er da meg og mitt livs kjærlighet Ricky (Etter at jeg ble litt for ivrig med saksa på ørene hans) :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :D

Valpen hentes fra kennel Eugenios i Oslo-området. Det er en hannvalp, som er enten isabella eller svart (jeg skal få velge når jeg henter ham :D ). Navn er enda usikkert, jeg lener litt mot Luigi, men tror nesten jeg må se ham før jeg bestemmer meg :ahappy: Det vil nok bli lagt ut flust med babybilder her på forumet, så ikke vær redd for det! :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...