Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening på Eknes


TineSimbaNana
 Share

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Også skal jeg være frekk å spørre om alle som møter opp kan tenke seg å være godbitutdelere og klarer å ignorere umåtelig teit bjeffing? Kua trenger virkelig å sosialiseres, men eneste måten å gjøre det er med hundefolk og det er utrolig nok få som gidder å bruke noen minutter av sin tid på det. Hehe!

Men man kan vel regne med sonen :innocent:

Helt greit for meg :yes:

Vi vil være med, men er tanken trening, eller treff...? Føler sonen-treningene jeg drar på blir lite trening og mye prating..? :P

Hehe, jeg skal i hvert fall trene :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skal jeg være frekk å spørre om alle som møter opp kan tenke seg å være godbitutdelere og klarer å ignorere umåtelig teit bjeffing? Kua trenger virkelig å sosialiseres, men eneste måten å gjøre det er med hundefolk og det er utrolig nok få som gidder å bruke noen minutter av sin tid på det. Hehe!

Men man kan vel regne med sonen :innocent:

Ikke noe problem :ahappy:

Vi vil være med, men er tanken trening, eller treff...? Føler sonen-treningene jeg drar på blir lite trening og mye prating..? :P

Jeg vil trene med hu ene. Trenger virkelig å få trent nå :) Gjerne litt fellesdekk, og kanskje vi kan få til lineføring mellom ekvipasjer i utgangsstilling om noen er med? Må jobbe fram til sonen-mesterskapet!

Hu minien blir det mest sosialisering med da selvfølgelig. Vi skal sitte og se litt og trene bittelitt med forstyrring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah, nå har jeg prøvd å svare i evighete. Akkurat som om ikke nettet er dårlig nok fra før av så måtte det henge seg også... *insert sinnatryne, gidder ikke å vente på at nettet skal reagere lenger*

Vel, det jeg har prøvd å si er at jada Heidi jeg henter deg hjemme :) Men kan du sende meg en melding i morgen? Har ikke nr ditt på denne mobilen...! Så kan jeg sende deg en melding når jeg drar herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det jeg har prøvd å si er at jada Heidi jeg henter deg hjemme :) Men kan du sende meg en melding i morgen? Har ikke nr ditt på denne mobilen...! Så kan jeg sende deg en melding når jeg drar herfra!

Jeg har faktisk fått ordna med bil, så du trenger ikke hente :) Da blir det lettere å sette hundene i bilen og. Har sendt melding :)

Men Eknesbanen, det er ved eknes u.skole sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi en liten veibeskrivelse? Jeg vet hvor Monica123 bor om det hjelper.

Skal Monica sitte på med deg? Da kan hun vise veien tenker jeg.

Hvis ikke så jeg godt hente Monica, men da må jeg hente deg fra den butikken jeg henta deg sist. Husker ikke helt hvor du bor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så jeg tar av hovedveien som om jeg skal til monica, men ikke opp olleveien?

Ja, du kan ta av andre steder også, men sikkert enklest å ta av der siden du kjenner den veien fra før.

Håper de som har sagt de skal komme kommer! Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær :P Det er meldt litt regn, men ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysner her også, men regner fortsatt.

Monica kan godt sitte på meg meg om jeg skal, men det vet jeg som sakt ikke før jeg ser været.

Tesh blir totalt idiot og hopp og sprett og lukker øra i regnvær, Kua fryser lett men hun kan eventuelt kles på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...