Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjett blandingen!


Mud
 Share

Recommended Posts

Prøver meg på en ny vri.

Kun èn av disse hundene er en ulovlig rase i Norge/har en ulovlig rase innlandet.

To er renraset, og to er blandingshunder av to forskjellige raser.

Klarer du å finne den ulovlige, og tippe hvem som er renraset og hvem som er blandingshunder? Og attpåtil hvilke to raser som er i blandingshundene? :)

Du kan gjerne gjette på bare en av dem.

image_zps8a294e56.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Niks, dessverre Japansk spisshund og dachs var de siste to rasene (så ikke helt at vi nærmet oss noe )

Gjett blandingen

Ser mer springer spaniel ut enn engelsk setter, både i form og farge/tegninger

Posted Images

Nederst til høyre er ulovlig, nederst til venstre er en blanding?

Om jeg går ut i fra at nederst til venstre er blanding så får jeg merkelige ulogiske amerikansk akita følelser... så det og ambull kanskje?

Nederst til høyre også blanding, blanding av to lovlige raser.

Ene anerkjent i Norge som egen rase. Den andre ikke godkjent NKK/FCI, men raser er mer vanlig i Danmark enn Norge. Den siste rasen har 3 ord i navnet.

Red: Øverst til venstre blandingshund med to lovlige raser, det samme med den nederst til høyre.

De andre er renraset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg på en ny vri.

Kun èn av disse hundene er en ulovlig rase i Norge/har en ulovlig rase innlandet.

To er renraset, og to er blandingshunder av to forskjellige raser.

Klarer du å finne den ulovlige, og tippe hvem som er renraset og hvem som er blandingshunder? Og attpåtil hvilke to raser som er i blandingshundene? :)

Du kan gjerne gjette på bare en av dem.

image_zps8a294e56.jpg

Den nederst til venstre er amstaff og dermed ulovlig? Øverst til høyre er staffordshire bullterrier?

Hva de to blandingene består av aner jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, dessverre :lol: Japansk spisshund og dachs var de siste to rasene (så ikke helt at vi nærmet oss noe :lol: ) :)

Haha, seriøst! Langt i fra det jeg ville trodd at all. Kaaanskje dachs, mens jeg ser liksom ikke helt puddærn og japanern :lol: Så merkelig at den ble sånn av den blandingen. Kjempesøt, faktisk kanskje noe av det søteste jeg har sett :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...