Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger


Wanderlust
 Share

  

15 stemmer

  1. 1. Hvilken dag passer deg?

    • Mandag
      8
    • Tirsdag
      8
    • Onsdag
      8
    • Torsdag
      6


Recommended Posts

  • Svar 241
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Men skal vi si torsdag da? Hvem kommer?

Aner ikke hvordan været er i Oslo, men her bøtter det ned nå. Så håper ikke det blir sånn at alle plutselig trekker seg, for jeg tenkte å dra uansett.

Vi kommer uansett! Regn, torden, storm = Koste det av seg! Ingenting skal stoppe oss! Men blir en del idag da og det er gøy! Mye å trene på idag vi.. Er jo bare ei uke til mesterskapet!

Er vel stoppen som heter Ekeberg Camping vi skal av på ja Misheru. Bare vært der en gang selv, men skal klare å finne frem dit :P Kan også være der litt utover kvelden for vi skal ingenting den dagen så.. Kjekt med sliten valp til kvelds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Ja lol of course.. Så jo nå at bussen stopper på Ekeberg camping :P Regner vel med at jeg klarer å finne fram derfra ;)

Ellers kommer vi rundt 18:00 og kommer til å bli der en stund selv om flere skal det :) Blir moro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dukket det egentlig opp en jakttrening idag kl 18.00, og det blir nok tirsdag/onsdag frem til jakta og så igjen etter jakta. Meeeen idag prioriterer jeg sonentreningen :)

Regner med at jeg er der kl 18, for jeg skal slutte kl 17.00 senest på jobb idag.

EDIT:

Hvis noen skulle bli litt lost, så har jeg bil og plass til litt mennesker og hunder (ikke veldig god plass, men litt). Og tlf.nr. mitt står i bloggen min (gidder ikke legge det ut her).

Endret av Siri Eveline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dukket det egentlig opp en jakttrening idag kl 18.00, og det blir nok tirsdag/onsdag frem til jakta og så igjen etter jakta. Meeeen idag prioriterer jeg sonentreningen :)

Regner med at jeg er der kl 18, for jeg skal slutte kl 17.00 senest på jobb idag.

EDIT:

Hvis noen skulle bli litt lost, så har jeg bil og plass til litt mennesker og hunder (ikke veldig god plass, men litt). Og tlf.nr. mitt står i bloggen min (gidder ikke legge det ut her).

Koselig at du prioriterer oss da! :D Gleder meg jeg! Skal klare å komme meg dit selv tenker jeg :) Hvor er det du bor egentlig? Sikkert et godt stykke unna Tveita/Hellerudåsen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kreisi og driter i masteroppgaven og kommer på trening! :frantics:

Imouto driver og finsliper grevlinglydene sine, gjerne MENS hun står i lekestilling med rompa i været og logrer, så hun og jeg skal egentlig mest trene på å holde kjeft sammen med andre... :lol:

Aiko skal få leke lp-hund. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme idag om formen er bra. Er på tide jeg kommer meg ut på trening med trollet mitt :whistle:

Syns du skal komme :D

Jeg er kreisi og driter i masteroppgaven og kommer på trening! :frantics:

Imouto driver og finsliper grevlinglydene sine, gjerne MENS hun står i lekestilling med rompa i været og logrer, så hun og jeg skal egentlig mest trene på å holde kjeft sammen med andre... :lol:

Aiko skal få leke lp-hund. :wub:

Yeey! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å fått vist litt hvordan det foregår på LP osv.. Hvordan øvelsene gjøres og hvordan dommeren går rundt osv.. Kanskje det får roet nervene litt... :P Hvilken som helst dag osv..

Ikke at jeg er noe flink, men jeg kunne sikkert vært deltaker med Chico, om noen andre er dommer :) Da får du jo sikkert sett hva man kan gjøre dersom hunden/fører ikke gjør ting riktig.

Jeg er gjerne med en dag denne uka, imorgen passer forsåvidt fint, men andre dager er også bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg er noe flink, men jeg kunne sikkert vært deltaker med Chico, om noen andre er dommer :) Da får du jo sikkert sett hva man kan gjøre dersom hunden/fører ikke gjør ting riktig.

Jeg er gjerne med en dag denne uka, imorgen passer forsåvidt fint, men andre dager er også bra :D

Ja det hadde vært kjempesnilt! Jeg er helt blank nemlig og aner ikke det minste om hvordan det foregår osv.. Hvordan man begynner, hvordan man bryter og som du sier hva man gjør hvis hunden gjør feil osv.. Såvidt sett litt på LP på utstillinger osv, men det er ikke nok.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...