Gå til innhold
Hundesonen.no

Åpne for Tapatalk på hundesonen?


Recommended Posts

Etter at jeg skifta til fullversjon på mobil har jeg IPboard eller hva det heter, hvordan får jeg tilbake hundesonen? OG hvorfor kan jeg ikke ha ipboard på tlf og "hundesonen" på dataen? *irriterende*

fordi man ikke har en profil for pc og en for mobil devices. Utenom det, aner ikke hvorfor ting monger så :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å trigge dette i gang, "lille" ccsnakk (forum for chinese crested) har allerede dette tillegget, og kan brukes via tapatalk. Da må vel bare et stort forum som hundesonen være med også eller? :)

Lille sbtforum.no har det samme, alle som vil er velkommen til å prøve hos oss.

Vi kjører dog på phpbb, og har ikke opplevd noen som helst problemer med dette.. Det kan allikevel være problemer på andre platformer.

Vi har også støtte for TouchBB, men dette funker kun på iPhone.. Som forumadministrator er jeg langt mer fan av Android.. Dessuten funker Tapatalk faktisk bra, noe TouchBB ikke alltid gjør..

Vet du hvordan den fungerer mot ipad? Ser den fungerer til iphone og android, men på android fungerer alt mobilversjonen av sonen.

Uansett er dette opp til espen jeg bare spør :)

Jeg vet ikke hvordan den er på iPad, men det funker virkelig gull på både iPhone og Android. Jeg kjører Tapatalk på min Samsung Galaxy S.. Tapatalk har også støtte for enkelte moderatorverktøy, noe jeg liker godt som administrator.

Jeg satt og leste litt mer på det, og det er gratis å aktivere på forumet men brukerne må kjøpe appen, ekke det litt sært a? Kan kjøpes til android og iphone. Synes jeg var passe sært, da må alle som vil bruke på mobil og få funksjonen betale for å kunne se hundesonen slik, synes jeg blir teit.

Hva er egentlig sært med det? Det er fremtidsrettet å ta betalt av brukerne fremfor de som hoster tjenesten.

Prisen er også lav, og det er fullstendig frivillig å bruke en slik app.

Finnes vel løsninger som er gratis som kan gi like god funksjonalitet, tenker jeg da.

Dette er det enkelt å svare på.. I dag finnes ingen gratisløsning som gjør jobben like bra, jeg har testet ut flere, og Tapatalk er den jeg faller tilbake på hver gang..

Edit

Ser også på forumet dems at dte er ganske mange forskjellige småproblemer med tapastalk + ipboard som vi har. Bl. annet login, linker, youtube. Og at de driver og prøver å få tapastalk til å fungere med siste versjon av ipb.

Tapatalk.. De stalker ingen.

At det er dyrere på iPhone

At noe er dyrere på iPhone sier seg selv, det er vanskeligere å få publisert apps der, og Apple tar en latterlig stor del av kaka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei en ny tapatalk.

Kan vi ikke holde oss til verdens søteste skrivefeil da? Tapastalk. Det høres ut som verdens tørreste podcast liksom. Der nerdene mesker seg en hel time i uka og utelukkende prater om tapas. Kitch value!

:heart: Anette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...