Gå til innhold
Hundesonen.no

Stem på IA på hotel Cæsar audition.


ida

Recommended Posts

Ingvild har jo alltid gått med en skuespillerdrøm i magen, gått på Bårdar og nå på dramalinjen på Bjørnholt. Da denne muligheten dukket opp, grep hun selvsagt sjansen og begynte å følge med på hotell Cæsar, for å finne ut hva det dreide seg om :D Nå vil vi hjelpe henne, ikke sant. Stem på Ingvild Marie Stavestrand, legg ut link på Facebook, spre ryktet og tving tanta di, bestemora di og naboen til å gi "the shooting star sin stemme" :D

http://www.tv2.no/underholdning/hotelcaesar/innsendte-bidrag-til-hotel-caesar-3518499.html

Trykk på "legg til kommentar" under videoen, så trykk på stjernene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Herlig! :lol:

Jeg blir helt utrolig glad for alle som stemmer og sprer! Har sett at det kommer sånn "logg inn" når man prøver å legge igjen en kommentar eller stemme, vet ikke helt hva det er for noe.

Jeg kan sende teknisk ansvarlig mail i morgen og høre. Vil jo gjerne hjelpe dere med å hjelpe meg :D

EDIT: Det virker som om man må ha en konto på TV2.no. Det gjør det jo et hakk vanskeligere for folk som liker den å hjelpe meg videre. Men å lage en konto er helt gratis og trygt, og man kan slette den når som helst. Håper noen orker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lagde meg en sånn profil og stemte i dag, jeg også. Trodde jeg gjorde det i går, da... Men når man er innlogget, holder det altså å trykke på stjernene, så får man et takk og da er det gjort :) Hun har virkelig jobbet for dette her, lært teksten utenat, lånt black box på skolen og brukt tid og krefter. Håper det kommer flere som ikke bare leser manus foran webkamera :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noen fan av HC, men laget en profil og stemte :ahappy:

Tusen takk :) . Verken Ingvild eller jeg har sett på det før, men nå har jo ingvild sett et par sesonger på Sumo og jeg vet jo hvem Juni Anker Hansen er og at Nini ikke er med mer :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lagde meg en sånn profil og stemte i dag, jeg også. Trodde jeg gjorde det i går, da... Men når man er innlogget, holder det altså å trykke på stjernene, så får man et takk og da er det gjort :) Hun har virkelig jobbet for dette her, lært teksten utenat, lånt black box på skolen og brukt tid og krefter. Håper det kommer flere som ikke bare leser manus foran webkamera :hmm:

Haha, akkurat det der hørtes ikke så veldig krevende ut, da :lol:

Tok det egentlig som en selvfølge, og er veldig overrasket over at ingen av de andre som har lastet opp har gjort samme innsats.

Men historien er, at jeg ble innkalt til lukket audition 19. Mai. Alt som skjedde etter dette er en lang historie, men jeg fikk en del mailer fra produksjonen den tiden. Det var som om de ikke klarte å bestemme seg i det hele tatt for hva som var bra nok for dem, og hv de skulle gjøre med auditiontapene våre. Og etter mye frem og tilbake, fikk jeg endelig en klar tilbakemelding. Jeg ble bedt om å laste opp en egen video, fordi de ville se meg opp mot de som lastet opp video uten oppfordring. Videoen jeg spilte inn i studio har jeg ikke sett noe mer til.

Så det er vel det som egentlig har vært arbeidet. I en måned har jeg ikke tenkt på noe annet, og jeg har hatt dager hvor alle bare har vært kjempeteite, og viljen min har sagt "gidderikkemer". Jeg har hele tiden fått nye beskjeder, og føler at de har "kastet meg litt hit og dit". Så nå, når jeg endelig vet hvordan, vil jeg bare så utrolig gjerne vise dem at publikum liker meg, og at jeg er bra nok for runde to! :)

(Forresten, dere er verdens beste! Tusen takk, sonenmennesker. :hug:Jeg lover at om jeg går videre, skal jeg legge ut en skikkelig morsom video av Fibi eller noe sånt. Jeg skal iallefall være skikkelig snill mot henne. Sånn, siden dere er hundemennesker.)

(Forresten igjen, jeg blir veldig glad for kommentarer også :flowers::yes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er :D Til alle dere firetusenåttehundreogtjue som har laget profil, men ikke fårr til å stemme likevel, nå går de visst lettere igjen. Ingvild la ut først, så man må bla litt for å finne henne, nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bump*

Kjeder du deg litt i dag, kanskje? Lag deg en profil på TV2 og stemt på IA (Ingvild Marie Stavestrand), da vel. Trykk på stjerne nummer 5 og vips så er det gjort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har det altså skjedd en grusom feiltakelse på avstemmingen :icon_confused: Kusinen til Ingvild stemte på henne, men visste ikke at man faktisk graderer stemmen sin ved å trykke på den stjernen man syns utøveren fortjener. Hun ville selvsagt gi Ingvild fem stjerner, men trykket nok på den første og dermed ligger gjennomsnittet til Ingvild vips på fire stjerner :hmm:

Kusinen er veldig lei seg, men det er jo ikke reversibelt. Derfor ber jeg dere strålende soniser som ikke alt har gjort det om å lage en profil på TV2 og trykke på den femte stjerna under Ingvild sin video (den første som ble lagt ut og dermed den som ligger bakerst), slik at de grusomme fire stjernene atter blir til fem lysende :D

Tusen takk! Og tusen takk til dere som allerede har stemt. Hun er jo så flink :) Hilsen mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, tusen takk!

Haha, da jeg meldte meg på dette tenkte jeg at jeg ikke skulle følge med på videoen, fordi jeg visste at jeg ikke kom til å tenke på noe annet. Og SE så rett jeg hadde.

Forresten, om fire stemmer har jeg 50! Det var liksom målet mitt. Som jeg ikke trodde jeg kom til å nå! Så om fire stemmer lover vi å slutte å mase. (ELLER HVA MAMMA?)

Tusen takk soniser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...