Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken instruktør ville du ha gått på kurs med igjen?


sham
 Share

Recommended Posts

Spørsmålet er enkelt:

Hvilken instruktører ville du gått på kurs med igjen? Altså hvem er du mest fornøyd med? Da mener jeg innen alle grener. LP, AG, spor osv :)

Bare lurer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt mye for å dra til Svartbergs! Fantastiske mennesker som ser hunden de har foran seg :D Er det noen som kan hjelpe meg med Asti, tror jeg faktisk er dem! Da må jeg på noe lengre kurs enn en helg da...

Nå skal jeg til Inger Østli i juli og jeg hører folk skryter veldig av henne, så jeg er veldig spent på om jeg kan føre henne opp på denne listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin Søisdal, Siv Svendsen, Fanny Gott, Øystein Ødegård og Roar Kjønstad innen LP. Det var egentlig ganske få :icon_redface: Kan hende jeg har glemt noen.

Odd-Erik Magnes, Line Moen og Bjørg Tharaldsen i spor (nbf).

Håkon og Marthe Groven, Sjur Haugen og Morten Egtvedt i rundering.

Hugo Quevedo, Steinar Balken og Helge Kvivesen i handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hos Gilabb.com ville jeg gått på kurs med igjen :) enkelt og greit. AG og LP.

Heeey, hvorfor har de halve prisen på kurs ifht de som er her omkring..!??

Så heldig du er! 1000,- kr hos Gilabb.com for valpekurs og grunnkurs osv, og de samme kursene koster 2000,- hos f.eks. Din Beste Venn's kurs her i Akershus og Oslo. Har kikket på en eller to andre dressurskoler, og det koster omtrent to tusen der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann-Merethe Rønning, både i bruks og LP. Flink dame vi har gått flere kurs for allerede. Cecilie Stenbro var veldig hyggelig å gå for. Og med det så kom jeg vel på at vi egentlig ikke har gått for så mange forskjellige instruktører vi.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey, hvorfor har de halve prisen på kurs ifht de som er her omkring..!??

Så heldig du er! 1000,- kr hos Gilabb.com for valpekurs og grunnkurs osv, og de samme kursene koster 2000,- hos f.eks. Din Beste Venn's kurs her i Akershus og Oslo. Har kikket på en eller to andre dressurskoler, og det koster omtrent to tusen der også.

Aner ikke, men det er hva prisene er i Vestfold som regel :)

Jeg er storfornøyd med dem iallefall, vi er få på kursene, masse oppfølging, alle får hjelp og det er ingen møljekurs som jeg har vært på andre steder :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanna Hallgren - retrieverjakt og LP. Aldri gått LP kurs for henne, men det står på ønskelisten!

Elisabeth Sonsterud - LP. Kun vært observatør på kurs hos henne, og skulle gjerne hatt mulighet til å gå med hund.

Stig M. Berg - Spesialsøk og spor, både blodspor og ID-spor.

Jeg har ikke vært på så mange kurs jeg, og det er mange instruktører jeg ikke har vært på kurs hos som jeg kunne tenke meg å gå for :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg er så sær jeg at det er faktisk få instruktører jeg kunne tenkt meg å gått for igjen, enda jeg har vært på utrolig mange kurs.

Eneste unntaket er vel Niina Svartberg- veldig god med mennesker og det er nesten den viktigste egenskapen for en instruktør emm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I LP: Fanny Gott og Maria Hagström. Pluss noen instruktører jeg ikke har vært på kurs til, men kjenner til på andre måter og som jeg er veldig sikker på at jeg liker å gå for: Siv Svendsen, Elin Søisdal og Thomas Stokke.

Rundering: Sjur Haugen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt fast elev hos Line Torp (kruttlappen), og det sier jo sitt. Kjempefornøyd med kursene hennes :) Og jeg går gjerne kurs hos Rolf Hegg (Kruttlappen), om jeg skal gå sporkurs el. igjen.

Elisabeth Sønsterud går jeg også kurs hos igjen :)

Også har man kurset til Niina Svartberg som jeg gjerne kunne tenkt meg (var jo planlagt, men sånn ble det ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Ville definitivt gått (og har tenkt til å gå) hos Kruttlappen igjen! Gråtass og mannen hennes er fantastisk dyktige! :thumbs:

Gilabb er jeg også veldig fornøyde med, og anbefaler de stadig til folk i området. :)

Signerer for Kruttlappen!

Er det andre hundeskoler/instruktører dere anbefaler (hovedsaklig brukskurs) i rimelig avstand til Nittedal?

Jeg har blitt fast elev hos Line Torp (kruttlappen), og det sier jo sitt. Kjempefornøyd med kursene hennes :) Og jeg går gjerne kurs hos Rolf Hegg (Kruttlappen), om jeg skal gå sporkurs el. igjen.

Elisabeth Sønsterud går jeg også kurs hos igjen :)

Også har man kurset til Niina Svartberg som jeg gjerne kunne tenkt meg (var jo planlagt, men sånn ble det ikke).

:icon_redface: Takk for hyggelige og pene ord, jeg blir helt rørt her jeg, både for min egen del og for Rolf. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruttlappens både kvinnlige og mannlige del, Trond Martinsen, Jannicke Bjørnbakken og Kristin Gudem har jeg likt godt å være på kurs hos.

Og så finnes det en og annen oppskrytt jeg virkelig har kastet bort både tid og penger på.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt fast elev hos Line Torp (kruttlappen), og det sier jo sitt. Kjempefornøyd med kursene hennes :) Og jeg går gjerne kurs hos Rolf Hegg (Kruttlappen), om jeg skal gå sporkurs el. igjen.

Elisabeth Sønsterud går jeg også kurs hos igjen :)

Også har man kurset til Niina Svartberg som jeg gjerne kunne tenkt meg (var jo planlagt, men sånn ble det ikke).

Helt enig med Elisabeth, som er eneste jeg har gått lydighet for. Men gleder meg til kurs med Siv Svendsen til sommeren :)

Ellers har jeg gått et veldig vellykket kurs i apportprøve for fuglehunder med Ove og Birte Myhre, Bjørn Larsen en Vidar noe også mulig det var noen andre men på UK hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de jeg har vært på kurs med, så er de eneste jeg kunne tenke meg å gå flere for Niina og Kenth Svartberg, og Maria Hagström.

De har den teoretiske kunnskapen i bunnen, evnen til å lære i fra seg og ikke minst bevist ganske så godt at de er dyktige på hund. Jeg er såpass sær at jeg vil gå kurs for folk som er bedre enn meg, og ikke det blir noe a la "gjør som jeg sier selv om jeg aldri har bevist at jeg får det til å fungere". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har den teoretiske kunnskapen i bunnen, evnen til å lære i fra seg og ikke minst bevist ganske så godt at de er dyktige på hund. Jeg er såpass sær at jeg vil gå kurs for folk som er bedre enn meg, og ikke det blir noe a la "gjør som jeg sier selv om jeg aldri har bevist at jeg får det til å fungere". :P

Kan ikke annet enn å være enig med deg. Jeg tar gjerne i mot råd og veiledning fra folk som ikke har gjort stort, mang ett gullkorn kommer fra folk som ikke er innkjørte, men kurs går jeg helst for folk jeg både har sett i ringen og/eller hørt om.

Nå¨som jeg er fersk, men med ett mål om å konkurrere i bruks, så vil jeg også velge mine instruktører med omhu. De bør ha oppnådd noe de å :)

Endret av Margrete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...