Gå til innhold
Hundesonen.no

For første gang i Norge er Azawakh-valper på vei


Ahadi
 Share

Recommended Posts

Næææh, jeg har ikke fått med meg at valpene har kommet! Gratulerer så mye med et flott kull :ahappy:

De er jo bare nydelige da :wub:

Moro altså, flotte dyret :ahappy:

Jeg tipper 8 pinnedyr! 5 tisper og 3 hanner :ahappy:

Jeg gjettet jo til og med nesten rett også jeg, hvis man ser bort i fra kjønnsfordelingen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

El-Adini Abadi 9 mnd og 73 cm høy

Nå er de første "norske" Azawakh valpene snart 6 månder, og jeg tenkte det var på tide med en liten oppdatering. Alle valpene reiste til sine nye familier før de var 9 uker, med untak av Adiza som sk

Nei, det er ikke noe stort marked for Azawakh, og dessuten er det ekstra viktig å finne passende hjem til az. Når det er sagt har dette kullet har vært planlagt lenge og jeg hadde ikke gjennomført pla

Posted Images

  • 3 weeks later...

Takk for at du har oppdatert med bildene Spinoza! Det er jo full fart her om dagen, så slike ting kommer litt i annen rekke;-)

Ooooooooh. Arawan er min favoritt- eksteriørt. På et generelt grunnlag, og uten at jeg kan standaren :innocent:

Har du kjøpere til alle?

Arawan ser veldig veldig fin ut, og er en av mine "favoritter" også. Jeg har kjøpere til de fleste, muligens er det en hanne som fremdeles er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Nydelige!

Nå fikk jeg brått lyst på flere mynder, de har en slik tiltrekkingsevne som er vanskelig og beskrive :wub: meeeen neste hund har jeg liksom lovet meg selv skal bli noe enklere rase :aww:

Enklere enn whippet? Finnes det? Whippet er jo verdens enkleste skapninger! :)

Arawan ser veldig veldig fin ut, og er en av mine "favoritter" også. Jeg har kjøpere til de fleste, muligens er det en hanne som fremdeles er tilgjengelig.

Fy til Yodel som spør om slikt! Jeg har ikke godt av denne informasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Nå er de første "norske" Azawakh valpene snart 6 månder, og jeg tenkte det var på tide med en liten oppdatering.

Alle valpene reiste til sine nye familier før de var 9 uker, med untak av Adiza som skal bo hos oss. Alle familiene er kjempefornøyd med sine nye familiemedlemmer, og jeg er veldig heldig som stadig mottar koselige bilder og filmer av lykkelige valper :-D

Valpene har også gjort suksess i utstillingsringen allerede, Adina har blitt både BIG2 og BIG 3 valp, og Ahadi ble Best In Show på en stor utstilling i portugal!

Det er jammen stas å være oppdretter når valpene finner seg så fint til rette i så gode nye hjem!

adiza6mnd.jpgAdiza_Akiki.jpgakiki6mnd.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du nevner portugal, ble ikke alle valpene solgt til eiere i Norge? :) Hvilke land havnet de alle i?

Det er fem av valpene som bor i Norge. Ellers bor en i Sveits, en i Portugal og en i Sverige.

De fem som bor i Norge treffes jevnlig, og på torsdag ser jeg alle de norske i Leto :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...