Gå til innhold
Hundesonen.no

2 juni


Enits

Recommended Posts

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Tolv :) Det går en buss fra Jernbanetorget 1148 som er på Ekeberg Camping akkurat 1200, jeg har i alle fall planer om å ta den. :)

Da tar jeg den om ikke MArvin har plass til meg :whistle:

Sambo går på krykker og blir ikke med, så jeg har en hund ekstra da :lol:

Da kan jo hele gjengen ta bussen sammen da! :D Jeg kan sikkert ta en hund Anette :) Veldig greit å ta samme buss så er det bare for meg å finne en stk. kelpie, en corgi, en bc, 2 røde farer, er det fler? Kan vel ikke være mange av disse som trasker rundt i sentrum rundt de tidene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jo hele gjengen ta bussen sammen da! :D Jeg kan sikkert ta en hund Anette :) Veldig greit å ta samme buss så er det bare for meg å finne en stk. kelpie, en corgi, en bc, 2 røde farer, er det fler? Kan vel ikke være mange av disse som trasker rundt i sentrum rundt de tidene :lol:

Blir bare en AK og en Corgi :lol: Bc'en blir igjen i sør. Men om du vil låne 1 stk hund har jeg til utlåns :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Oj, der kunne jeg sendt Pippin på skikkelig utur! :whistle:

Men når det var alt jeg rota med, etter 20 år, er jeg fornøyd jeg ;)

Så Pippin, RØDE merkinger er skiløyper, BLÅ merkinger er sommerløyper/stier :D

Prøver å sende meg ut på villspor med EN gang ja! :getlost::lol:

Blir bare en AK og en Corgi :lol: Bc'en blir igjen i sør. Men om du vil låne 1 stk hund har jeg til utlåns :lol:

Jeg kan være hundeholder jeg hvis du har behov for det! ;)

Ha en fin träff allihopa! :ahappy:

Skikkelig synd at du ikke kommer deg bortover altså! :hmm: Satser på at du får blitt med neste gang! Kan spise en ekstra pølse for deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg den om ikke MArvin har plass til meg :whistle:

Sambo går på krykker og blir ikke med, så jeg har en hund ekstra da :lol:

Blir bare en AK og en Corgi :lol: Bc'en blir igjen i sør. Men om du vil låne 1 stk hund har jeg til utlåns :lol:

Har du glemt meg nå? :(

hvor skal jeg møte nå og hvor? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du glemt meg nå? :(

hvor skal jeg møte nå og hvor? :P

Det går en buss fra Jernbanetorget 1148 som er på Ekeberg Camping akkurat 1200, jeg har i alle fall planer om å ta den.

Ingvild og pipin tar den, jeg tar om marvin ikke har plass til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går en buss fra Jernbanetorget 1148 som er på Ekeberg Camping akkurat 1200, jeg har i alle fall planer om å ta den.

Ingvild og pipin tar den, jeg tar om marvin ikke har plass til meg.

Kommer jeg til jernbanetorget med tbanen fra stovner? Og kunne noen som er kjent da kanskje møtt meg når jeg kommer av tbanen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du glemt meg nå? :(

hvor skal jeg møte nå og hvor? :P

Jeg tenkte på om det var en sonis til som skulle treffes for å ta buss fra torget, og der var du! ;) Møte oss resten da hvis Anette sitter på med noen. Når skal vi treffes der? Og det er bussholdeplassen som er på motsatt side av Oslo S liksom? Over veien?

Kan godt treffes litt tidligere enn bussen slik at alle rekker å komme seg dit til bussen går 11.48 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg til jernbanetorget med tbanen fra stovner? Og kunne noen som er kjent da kanskje møtt meg når jeg kommer av tbanen?

Jeg kommer med t-banen, men fra andre retningen. Fra Stovner går det en t-bane klokken 1105, den er på Jernbanetorget akkurat halv tolv. Når du går av t-banen, går du helt til den bakre enden av plattformen (det er skiltet til Jernbanetorget og Bussterminalen der, tror jeg - i alle fall Jernbanetorget). Der er det en rulletrapp som du tar opp. Da kommer du opp til et område med noen billettautomater og slikt, og du vil se en 7/11 og en Ark-butikk. Hvis du bare står ved de billettautomatene, kan jeg godt møte deg der halv tolv, også går vi til bussen sammen. :)

Jeg tenkte på om det var en sonis til som skulle treffes for å ta buss fra torget, og der var du! ;) Møte oss resten da hvis Anette sitter på med noen. Når skal vi treffes der? Og det er bussholdeplassen som er på motsatt side av Oslo S liksom? Over veien?

Kan godt treffes litt tidligere enn bussen slik at alle rekker å komme seg dit til bussen går 11.48 :)

Ja, over veien på en måte - helt inntil Nille-butikken og Narvesenkiosken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo går på krykker og blir ikke med, så jeg har en hund ekstra da :lol:

Hilse sambo fra meg og si han er pinglete og innmari mann! Mulig jeg kommer og jeg ramler rundt på to krykker, veldig strukket leddbånd, ødelagt menisk og TO schæfere.

Kanskje jeg kommer om jeg rekker det. Hvor lenge blir dere der? Jeg skal levere Uta og Helle i Askim, så kanskje jeg detter innom etterpå. Da har jeg ikke med hunder da, men jeg kan vel drikke kaffe og ta meg en røyk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilse sambo fra meg og si han er pinglete og innmari mann! Mulig jeg kommer og jeg ramler rundt på to krykker, veldig strukket leddbånd, ødelagt menisk og TO schæfere.

Kanskje jeg kommer om jeg rekker det. Hvor lenge blir dere der? Jeg skal levere Uta og Helle i Askim, så kanskje jeg detter innom etterpå. Da har jeg ikke med hunder da, men jeg kan vel drikke kaffe og ta meg en røyk?

Selvfølgelig kan du det, det hadde vært koselig! :ahappy: Jeg kommer jo alltid uten hund, men blir tatt godt i mot allikevel. :lol: Jeg ser for meg at vi fort blir værende der et par-tre timer. Når det vanlige sonentreninger er vi jo der i over to timer da, også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal også få være med! :) Godt du sa det :D

:D

Hvor er dere sånn ca?

Her. :) Altså like ved Ekeberg Camping, bare litt lenger inn på sletta og på den andre siden av veien. Det er en parkeringsplass der med et bittelite skogholt ved siden av - vi er på den andre siden av "skogen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med t-banen, men fra andre retningen. Fra Stovner går det en t-bane klokken 1105, den er på Jernbanetorget akkurat halv tolv. Når du går av t-banen, går du helt til den bakre enden av plattformen (det er skiltet til Jernbanetorget og Bussterminalen der, tror jeg - i alle fall Jernbanetorget). Der er det en rulletrapp som du tar opp. Da kommer du opp til et område med noen billettautomater og slikt, og du vil se en 7/11 og en Ark-butikk. Hvis du bare står ved de billettautomatene, kan jeg godt møte deg der halv tolv, også går vi til bussen sammen.

Siden jeg er i Oslo og har (foreløpig) fri på torsdagen lurer jeg på om jeg kan slenge meg med deg og Enits og møte dere ved ark-7/11? Jeg bor på Thon Hotel Terminus og det er rett ved. :)

Ser ut som om jeg plukker med meg Carolinesen og kommer! :)

Også kaaan det hende LivB også tar en tur!

:)

Jeg kommer uten hund, siden jeg strengt tatt er på jobbreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...